چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 31709
منبع : روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
با حضور معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معارفه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ۱۰ مردادماه، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معارفه می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین محمودی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مراسم که با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین نوش آبادی، معاون حقوقی و پارلمانی و محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و مسئولان استانی و همچنین جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد، از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه تکریم و قدردانی شده و مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم روز شنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ برگزار می‌شود.

وی در خصوص علت این تغییر مدیریتی اضافه کرد: حجت‌الاسلام ایزدپناه در ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری نامه استعفای خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد.

محمودی اضافه کرد: پس از تقدیم این استعفانامه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به وی اعلام کرد چون تا زمان الزام قانونی به استعفا از مدیریت، زمان زیادی مانده است تا آن زمان به کار خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: پس از این دستور، با توجه به رسیدن مهلت قانونی الزام استعفای مدیران مشاغل ملی برای شرکت در انتخابات، مدیرکل ارشاد قم در نامه‌ای دیگر خطاب به وزیر، در تاریخ ۲۳ خردادماه سال جاری مجددا درخواست پذیرش استعفا کرد که وزیر ارشاد با استعفای حجت‌الاسلام ایزدپناه از مشاور وزیری که پست ملی است موافقت و تاکید کرد تا تعیین مدیرکل جدید وی به کار خود ادامه دهد و در نهایت با مشورت حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه، وزیر با انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل جدید قم موافقت کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhaet.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما