جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 42789
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت و نظارت 5 داور استان قم در لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم از برنامه‌ریزی دپارتمان داوری برای قضاوت و نظارت پنج نماینده داوری فوتبال قم در لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور خبر داد.
قضاوت و نظارت 5 داور استان قم در لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور
به گزارش قم نیوز، محمد فرجی اظهار کرد: البته قضاوت و نظارت این تعداد از نمایندگان داوری فوتبال استان قم در مسابقات لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور اختصاص به این هفته دارد، زیرا در حال حاضر تعداد داوران، کمک‌داوران و ناظران بیشتری از قم در لیگ‌های کشور حضور دارند که هر هفته با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته داوران به ماموریت اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه قضاوت داوران فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های کشور، بیان کرد: در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام آزادگان و در تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری اراک  و نفت امیدیه این هفته حسین نجاتی کمک‌داور بین‌المللی فوتبال قم مسوولیت نظارت را بر عهده داشت.

مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: در مسابقه دیگری از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌ۀای کشور جام آزادگان که بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و برق جدید شیراز در کرمانشاه به انجام رسید، حسین زمانی به عنوان داور  و موسی مهابادی به عنوان کمک داور اول از استان قم بودند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های هفته ششم از نیم‌‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال امروز هفته مسابقه در چارچوب هفته ششم در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و دو تن از داوران فوتسال قم در قضاوت‌ این بازی‌ها سهیم هستند.

فرجی که از داوران قدیمی، با تجربه و پیشکسوت رشته فوتسال نیز محسوب می‌شود و سال‌ها در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قضاوت کرده و اکنون ناظر لیگ برتر فوتسال نیز به شمار می‌رود، افزود: امروز در چارچوب دیداری از هفته ششم لیگ برتر تیم‌های مقاومت البرز و طرح توسعه الوند در سالن انقلاب شهر کرج به مصاف یکدیگر می‌روند و این دیدار را داور نمونه فوتسال قم یعنی حمیدرضا طیب‌طاهری قضاوت می‌کند.

وی یاد آور شد: در یکی دیگر از هفت مسابقه هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال امروز در سالن پیروزی اصفهان، تیم صدرنشین صنایع گیتی‌پسند این شهر میزبان تیم شهرداری ساوه است که در تیم داوری آن، نیما روحانی از قم نیز حضور دارد و این بازی به واسطه حضور علی‌اصغر حسن‌زاده در تیم فوتسال گیتی‌پسند و برادران وی یعنی محسن حسن‌زاده و مهدی حسن‌زاده در سرمربیگری و بازیکنی تیم شهرداری ساوه جذابیت‌های زیادی دارد.

مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم تصریح کرد: ما هر سال در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ‌های باشگاهی فوتبال و فوتسال استان و کشور، تست‌گیری و سنجش میزان آمادگی داوران را در هر دو رشته فوتبال و فوتسال انجام می‌دهیم و خوشبختانه داوران بسیار خوب و‌ آماده‌ای داریم.

فرجی که از داوران با سابقه و موفق فوتسال قم محسوب می‌شود و اکنون به عنوان پیشکسوت این رشته فعالیت می‌کند، بیان کرد: علی صفایی به عنوان داور رحیم حاجیلو به عنوان کمک داور نماینده داوران موفق، جسور، با دانش و تحصیل کرده فوتبال قم در لیگ برتر ایران حضور دارند.

وی با اشاره به قضاوت داوران فوتبال قم در دیگر لیگ‌های فوتبال کشور، بیان کرد: امسال حسین زمانی نماینده داوران فوتبال استان قم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است، ضمن اینکه سعید باهنر در لیگ‌های دسته دوم و سوم فوتبال جام آزادگان قضاوت می‌کند.

مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم ابراز کرد: به جز رحیم حاجیلو که در لیگ برتر کمک داور است، ابوالحسنی و پور متقی نیز در لیگ دسته اول جام آزادگان کمک داور هستند و مه‌آبادی نماینده کمک داوران قم در لیگ‌های دسته دوم و سوم جام آزادگان هستند و در لیگ‌های پایه کشور نیز چند کمک داور قم فعالیت می‌کنند.

فرجی در پایان به داوران قمی قضاوت کننده در سطح اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز اشاره و اظهار کرد: در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حمیدرضا طیب‌طاهری، نیما روحانی و مجتبی بختیاران نمایندگان قم هستند، ضمن اینکه در بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران در سال جاری نیز چهار داور از قم حضور دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhaex.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما