شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 43959
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان ایران

هدف‌پویان جوان قم از سد سپاهان عبور کرد

قم نيوز : قم نیوز: بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور برابر سپاهان اصفهان به برتری رسیدند.
هدف‌پویان جوان قم از سد سپاهان عبور کرد
به گزارش قم نیوز، شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم که بعد از دو باخت متوالی در هفته‌های اول و دوم و استراحت در هفته سوم، نخستین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان ایران را در هفته چهارم کسب کرده بودند، امروز در مصافی حساس از هفته پنجم برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دومین برد متوالی رسیدند.

هندبالیست‌های هدف‌پویان جوان قم با انگیزه به دست آوردن دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در حالی برابر تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار گرفتند که در پایان با اختلاف 10 گل حریف خود را شکست دادند و یک برد شیرین کسب کردند.

سه مسابقه از هفته پنجم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران امروز جمعه پنجم آذر ماه برگزار شد و در یکی از بازی‌های این هفته، تیم هدف‌پویان جوان قم برای صعود در جدول رده‌بندی از نظر فنی و تاکتیکی عملکرد برتری نسبت به سپاهان مدعی داشت.

هندبالیست‌های هدف‌پویان جوان قم که گام نخست از فصل جدید لیگ برتر را لرزان برداشته و در خانه خود برابر تیم نه‌چندان پرقدرت شهید چمران لارستان نتیجه را واگذار کرده،‌ بازی هفته دوم را با باخت برابر تیم پرقدرت ذوب‌آهن اصفهان پشت سر گذاشته و در بازی هفته چهارم نخستین برد این فصل را برابر هیأت‌ البرز کسب کرده بودند، امروز نمایش قدرتمندانه‌ای برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان داشتند و در هفته پیروزی تیم‌های بالای جدولی در کنار تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان حریف خود را مغلوب کردند.

هدف‌پویان جوان قم در این دیدار نیز یک بازی خوب و هجومی در مقابل رقیب مطرح اما پائین جدولی خود ارائه کرد و این دیدار را با نتیجه 30 بر 20 به نفع خود تمام کرد تا بعد از هیأت‌ هندبال البرز، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را نیز شکست داده و دو امتیاز شیرین از این دیدار کسب کند.

پایان پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور دومین برد این فصل را در چهارمین مسابقه نصیب تیم هدف‌پویان جوان قم کرد تا شاگردان زهرا احمدی‌نیا با 4 امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز موقعیت خود را از هفته قبل به مراتب بهتر کنند.

این پیروزی در حالی نصیب نماینده هندبال استان قم شد که هدف‌پویان جوان در دومین سال حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور، گام نخست را در جدال خانگی با تیم شهید چمران لارستان با شکست 28 بر 19 برداشت، در هفته دوم که میزبان تیم هندبال ذوب‌ آهن اصفهان بود برابر این تیم تن 27 بر 24 مغلوب شد، در هفته چهارم 35 بر 19 تیم هیأت‌ البرز را برد و در جدول چهار امتیازی شد.

حریف هفته چهارم تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم یعنی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز قبل از شکست در برابر نماینده هندبال قم، از چهار بازی قبل خود سه باخت و یک پیروزی در کارنامه داشت و برابر نماینده قم به چهارمین باخت این فصل تن داد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhhex.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما