جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 51509
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

توقف فوتساليست‌هاي قم در خانه / تساوی با شهرداري ساوه برای گرفتن اولین امتیاز

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌‌ قم در سومین دیدار خانگی خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداري ساوه متوقف شد.
توقف فوتساليست‌هاي قم در خانه / تساوی با شهرداري ساوه برای گرفتن اولین امتیاز
به گزارش قم نیوز، در حالی که دو دیدار خانگی قبل تیم فوتسال هیات قم برابر تیم‌های گیتی‌پسند قهرمان سال 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تاسیسات دریایی تهران قهرمان سال 1394 لیگ برتر با شکست این تیم همراه بود، سومین دیدار خانگی این تیم با تساوی به پایان رسید.

در واقع بعد از تحمل چهار شکست متوالی در هفته‌های اول تا چهارم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، فوتسالیست‌های تیم هیات قم امروز در یکی از 6 مسابقه هفته پنجم در قم برای کسب سه امتیاز به میدان رفتند و به نخستین تساوی و امتیاز این فصل دست یافتند.

این بازی برای قمی‌های علاقمند به فوتسال گویا چندان از اهمیت خاصی برخوردار نبود زیرا در جریان برگزاری مسابقه هیأت‌‌ قم با شهرداری ساوه سکوهای خالی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بد جور در ذوق می‌زد و بازی با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

فوتسالیست‌های هیأت‌‌ قم در حالی از شهرداری ساوه پذیرایی کردند که از چهار هفته سپری شده بازی‌های این فصل هیچ بردی در کارنامه نداشتند و چهار باخت متوالی مقابل نام این تیم در جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به ثبت رسیده بود ولی نماینده قم در این دیدار خوب کار کرد و حتی دو بر یک از حریف خود پیش افتاد ولی در نهایت بازی با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها همراه بود.

تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز که چندان وضعیت بهتری از تیم هیأت‌‌ قم نداشت و با یک تساوی در پائین جدول بود، به دومین تساوی خود دست یافت و بدین‌ترتیب با کسب یک امتیاز قم را ترک کرد تا در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر تیم هیات قم با کسب یک امتیاز در رتبه آخر قرار بگیرد و تیم شهرداری ساوه نیز با دو امتیاز در رده سیزدهم بایستد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjhiei.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما