پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 37569
دبیر هیئت تنیس قم:

مهم‌ترین نیاز کنونی تنیس در قم زمین استاندارد است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس قم با بیان این که مهم‌ترین نیاز کنونی تنیس در قم، زمین استاندارد است، گفت: تنیس قم با وجود درخشش ورزشکاران خود در کشور و مشکلات سخت افزاری مظلوم واقع می‌شود.
مهم‌ترین نیاز کنونی تنیس در قم زمین استاندارد است
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: امکانات تنیس قم محدود است و تنیس قم با وجود همین امکانات محدود توانسته در سطح کشور برای خود نامی دست و پا کند و در راه موفقیت قدم بردارد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از ورزشکاران تنیس قم در رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان در سطح کشور در جمع برترین‌ها قرار دارند و باید با رقیبانی مسابقه دهند که در کشورهای خارجی اردو می‌زنند و معمولاً در این رقابت نیز برنده هستند.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: رقبای تنیسورهای قمی معمولاً در طول سال در حال تمرین در کشورهایی چون اسپانیا، جمهوری چک و تایلند هستند اما تنیسورهای ما در قم با کمترین امکانات تمرین می‌کنند و معمولاً بهترین نتایج را به دست می‌آورند و این نشان دهنده ظرفیت‌های تنیس قم است.

خاتمی بیان داشت: مهم‌ترین نیاز کنونی تنیس در قم، زمین استاندارد است و متأسفانه در شرایط فعلی تعداد زمین‌های تنیس قم به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسد و این تعداد کم زمین سبب می‌شود نتوانیم جمعیت بیشتری را به سمت تنیس جذب کنیم.

وی عنوان کرد: زمین‌های تنیس موجود ما به تمرین ورزشکاران ملی و حاضر در رنکینگ کشوری قم اختصاص دارد و اگر بخواهیم تعداد بیشتری از علاقمندان را وارد تمرین کنیم فضایی برای تمرین دادن و آموزش آن‌ها در اختیار نداریم.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: استان‌های رقیب ما در تنیس، از نظر سخت افزاری با قم قابل مقایسه نیستند و این مسئله، ارزش کار تنیسورهای جوان و نوجوان قمی را با قرار گرفتن در جمع برترین‌ها نشان می‌دهد اما با این وجود تنیس قم معمولاً مظلوم واقع می‌شود.

خاتمی خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزشی استان می‌خواهیم که رشد تنیس را با توجه به امکانات آن در نظر گرفته و با بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر مقایسه کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhiet.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما