پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 47559
منبع : خبرگزاری فارس
هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال

حيدري قاضي جدال شاگردان دايي و مرفاوي شد

قم نيوز : قم نیوز: داور بين‌المللي اهل استان همدان قضاوت ديدار حساس نمايندگان قم و تهران در هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را بر عهده گرفت.
حيدري قاضي جدال شاگردان دايي و مرفاوي شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته چهاردهم از نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همزمان از ساعت 18 روز شنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس در ورزشگاه تختی برابر نفت تهران به میدان می‌رود.

با توجه به موقعیت صبای قم و نفت تهران در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، این دیدار برای نماینده فوتبال قم نسبت به نفت تهران از حساسیت و اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا صبا در رتبه چهاردهم جدول به دنبال حفظ موقعیت خود در جام خلیج‌فارس است و نفت در میانه جدول خیالی آسوده دارد.

قرار گرفتن صبایی‌ها در مقابل تیم سرمربی فصل گذشته خود یعنی علی دایی از نکات جالب توجه این دیدار است، زیرا علی دایی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هدایت صبای قم را بر عهده داشت و با این تیم بین 16 تیم حاضر در لیگ پانزدهم رتبه هفتم را به دست آورد.

اما در شرایطی که قرار بود دایی در شانزدهمین دوره لیگ برتر نیز بار دیگر در صبا ماندگار شده و هدایت این تیم را ادامه بدهد، به دلیل مسائل مالی از ادامه همکاری با صبا منصرف و راهی نفت تهران شد تا در لیگ شانزدهم هدایت این تیم را بر عهده گرفته و آن را به فینال جام حذفی برساند.

نفت تهران در صورت پیروزی در هر دو بازی باقی مانده خود از لیگ شانزدهم، هرگز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ نخواهد رسید و به همین دلیل نگرانی آنچنان زیادی از بابت بازی روز شنبه با صبای قم ندارد ولی صبا در رتبه چهاردهم جدول باید حتما از این بازی امتیاز بگیرد تا در لیگ ماندگار شود.

به همین دلیل این بازی حساسیت‌های زیادی دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز یکی از داوران بین‌المللی یعنی بیژن حیدری اهل استان همدان را برای قضاوت این بازی انتخاب کرده است، همچنین سعید قاسمی به عنوان کمک داور اول، امیررضا آشورماهانی به عنوان کمک داور دوم و وحید صالحی به عنوان داور ذخیره معرفی شده‌اند و ناظر این بازی حساس نیز ایرج نظری خواهد بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjhiex.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما