يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 25689

حضور مومنی در تیم استقلال خوزستان غیر قانونی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه حضور مهدی مومنی در تیم استقلال خوزستان غیر قانونی است گفت: ما مدارک دال بر ادامه قرارداد وی با صبا داریم و نام مومنی را در لیست تیم قرار داده و به کمیته انضباطی شکایت هم کرده‌ایم.
حضور مومنی در تیم استقلال خوزستان غیر قانونی است
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی درباره وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: شاید قضاوت در مورد تیم فوتبال صبا زود باشد زیرا تغییرات گسترده‌ای داشتیم و بازیکنان زیادی جدا شدند وبرخی بازیکنان هم از نظر فنی مد نظر نبودند اما فکر می‌کنم در مجموع، تیم ما تیم خوبی است.

وی گفت: جوانگرایی قابل توجهی در صبا انجام شده و چند بازیکن تیم ملی امید حضور دارند و حضور این نفرات جوان می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند.

مدیر عامل باشگاه صبای قم در مورد جایگاه صبا در پایان فصل عنوان کرد: برنامه نخست ما چنان که پیش‌تر برنامه ریزی کرده بودیم، حضور در بین ۶ تیم اول جدول است و در جام حذفی هم‌‌ همان طور که هدف همه تیم‌ها کسب سهمیه است ما هم به دنبال این هدف هستیم البته باید شانس و مقدرات هم کمک کند.

جهان بینی افزود: صبا پس از سال‌ها به قم انتقال یافته و با همکاری و مساعدت دکتر گلفشان و جمعیت هلال احمر توانستیم ورزشگاه هلال احمر را برای تمرین صبا مهیا کنیم البته نگران وضعیت چمن بودیم که آسیب دیده بود اما یک تیم ۳۰ تا ۴۰ نفره با تلاش قابل توجه، مجموعه را شامل رختکن و چمن آماده کردند.

وی بیان کرد: برای بازیکنان مجرد صبا ساختمانی آماده شده که طی ۱۰ روز آینده در آنجا مستقر می‌شودند و بازیکنان متاهل هم باید خانه تهیه کنند که عرف هم همین هست ضمن اینکه بر اینکه امکانات باشگاه‌های لیگ برتری باید مناسب و ایده آل باشد اذعان داریم و شاید نواقصی باشد با توجه به اینکه ما سال اولمان هست که به قم می‌آییم این ایرادات قابل چشم پوشی است.

مدیر عامل باشگاه صبای قم در مورد شفاف سازی قرارداد‌ها تصریح کرد:: ما تابع قوانین هستیم و از موضوع شفاف سازی هم استقبال می‌کنیم و رقمی هم که به بازیکنان پرداخت می‌کنیم نسبت همه ارقام باشگاه‌های دیگر پایین‌تر است اما طرح‌های این چنینی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات دلال بازی و پشت پرده‌ها را حل کند و طبیعتا سالم سازی نیازمند حضور مدیران کارآمد و از جنس ورزش است.

جهان بینی در مورد وضعیت مهدی مومنی بیان کرد: مهدی مومنی بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و فکر می‌کنم برخی ناهماهنگی‌ها در سازمان لیگ ایجاد شده و استعلامی که باشگاه استقلال اهواز انجام داده نشان دهنده پایان قرارداد وی با صبا بوده اما ما مدارک دال بر ادامه قرارداد وی با صبا داریم و نام مومنی را در لیست تیم قرار داده و به کمیته انضباطی شکایت هم کرده‌ایم و بر اساس مدارکی که داریم حق را به خودمان می‌دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhme8.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما