چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 52689
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی مطرح کرد

تقدیر از اقدام شورای پنجم در ابقای شهردار قم

پاکدستی و روحیه جهادی اعضا در شورای چهارم مشهود بود
قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر قم از دوره اول تا فعلی جزو سالم‌ترین شوراهای کشور بوده‌اند گفت: البته در تمام دوره‌ها نواقصی وجود داشته اما اعضای دوره چهارم افرادی پاک‌دست و فعال با روحیه جهادی بودند.
تقدیر از اقدام شورای پنجم در ابقای شهردار قم/ پاکدستی و روحیه جهادی اعضا در شورای چهارم مشهود بود
تقدیر از اقدام شورای پنجم در ابقای شهردار قم/ پاکدستی و روحیه جهادی اعضا در شورای چهارم مشهود بود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی سه شنبه شب در آخرین نشست اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم که با حضور خلیلی رئیس دادگستری استان، سیدمهدی صادقی استاندار و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای شهر، مدیران شهری و استان در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اعضای دوره چهارم شورای شهر قم اظهار کرد: در طی این سال‌ها شورای شهر روزهای سختی داشت اما شهر را خوب مدیریت کردند.

وی گفت: از نظر منابع و اقدامات چهار سال گذشته بسیار سخت بود چراکه دولت به دلیل مشکلات مالی نتوانست از مدیریت‌ شهری حمایت کند اما در این اواخر اقدامی که دولت در پرداخت طلب شهرداری انجام داد جای قدردانی دارد.

این نماینده مجلس گفت: به نسبت دوره‌های قبل در چهارسال گذشته توان دولت بیشتر صرف تحقق امورات جاری کشور شد و کمتر این منابع در اختیار مدیران شهرها قرار گرفت و با تمام این مشکلات شهر قم خوب مدیریت شد و پروژه‌های عمرانی خوب پیش رفت.

وی ضمن تقدیر از سقائیان‌نژاد و دلبری شهردار فعلی و گذشته قم بیان کرد: اقداماتی در دوره گذشته آغاز شد که دوره فعلی نیز آنها را ادامه و تکمیل کرد.

امیرآبادی تصریح کرد: اقداماتی که آقای دلبری انجام داد بسترسازی برای اقدامات گسترده در شهر قم بود و سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

وی گفت: آقای سقائیان‌نژاد با هدفمندکردن تجهیز منابع بخش عمده بدهی‌ها را پرداخت کردند که بخش عمده آن مربوط به بلوار پیامبر اعظم بود که امروز به سرمایه بزرگی برای مجموعه مدیریت شهری تبدیل شده تا در آینده با تامین سرمایه‌گذار منابع خوبی را در اختیار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر قم از دوره اول تا فعلی جزو سالم‌ترین شوراهای کشور بوده‌اند افزود: البته در تمام دوره ها نواقصی وجود داشته اما اعضای دوره چهارم افرادی پاک‌دست و فعال با روحیه جهادی بودند.

وی گفت: امیدواریم در شورای پنجم هم با این روحیه پیش برویم، البته کار سختی پیش رو است چراکه مشکلات مالی کشور ادامه دارد و در حوزه منابع پایدار باید فکری شود.

امیرآبادی ضمن تبریک به منتخبان مردم در دوره پنجم شورای شهر گفت: هماهنگی خوبی در سال‌های اخیر در حوزه قضایی و انتظامی وجود داشته و موجب موفقیت در شهر قم شده است.

وی به مدیریت خوب بیاتی در راس جایگاه شورای شهر قم اشاره کرد و افزود: مدیریت سلایق مختلف در بین 21 نفر کار سختی است چرا که همه حق رای دارند و از حقوق یکسان برخوردار هستند و با این وجود کارهایی که صورت گرفته جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای پنجم هم شورای خوبی است و امیدواریم این 13 نفر موفق باشند؛ البته این شورا را می‌توان پیش‌فعال دانست چرا که تجربه نداشتیم که پیش از آغاز شهردار انتخاب شود که این اقدام بزرگی بوده و پشتوانه بزرگی برای مدیریت شهری قم است.

وی با بیان اینکه قم از لحاظ تغییر مدیران ضربه‌های سنگینی خورده است افزود: تثبیت مدیریت در شهرداری قم زمینه‌ساز رشد و پیشرفت خواهد بود و شاهد ضربه‌های گذشته نخواهیم بود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه در قم هیچ مشکلی از نظر وحدت و هماهنگی وجود ندارد تصریح کرد: اقدام شورای پنجم در تعیین شهردار قم قبل از آغاز رسمی، بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر هماهنگی، همدلی و وحدت در فعالیت‌ها گفت: اگر این موارد مد نظر باشد رضایت‌مندی مردم نیز جلب خواهد شد.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه کمیسیون بررسی قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس تشکیل خواهد شد گفت: از مدیران شهرداری قم و اعضای شورا و فعالان مدیریت شهری دعوت می‌کنیم که نظرات خود را ارائه کرده و در این قانون استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhmei.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما