يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 44679
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم مطرح کرد

رضایت واحدهای تولیدی استان قم از پرداخت تسهیلات بانکی

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم گفت: از واحدهای تولیدی استان شکایتی در خصوص اینکه تسهیلات بانکی به آن‌ها پرداخت نشده است، نداریم.
رضایت واحدهای تولیدی استان قم از پرداخت تسهیلات بانکی
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی در قم با اشاره به طرح ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان استان اظهار کرد: جلساتی به صورت هفتگی با حضور مدیران دستگاه‌های استان قم و مدیران بانک‌ها برگزار می‌کنیم و در این جلسات مباحثی در خصوص پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و موانع و مشکلات در این راه و مساله وثیقه گذاری مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: از واحدهای تولیدی استان قم شکایتی در خصوص اینکه تسهیلات بانکی به آن‌ها پرداخت نشده است، نداریم، امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب با مجموعه دستگاه‌های اجرایی و بانکی در استان روز به روز تسهیلات به تولیدکنندگان استان قم را بهتر ارائه کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: بازخورد ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان استان باید این باشد که اشتغال را در استان قم ایجاد کنیم و این مساله هم اتفاق افتاده و روز به روز هم این مساله بهتر اجرا می‌شود.

موسوی با اشاره به برداشتن سقف در زمینه ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان استان قم اظهار کرد: یک زمانی برای ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان استان سقف ایجاد شده بود و این سقف 430 میلیارد تومان بود، اما اکنون این سقف هم برداشته شده است و بانک‌ها مشکلی از نظر سقف در دادن تسهیلات به تولیدکنندگان ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 870 واحد تولیدی در استان قم درخواست تسهیلات داشتند و در سامانه طرح رونق تولید ثبت نام کردند، ممکن است که صورت مالی برخی از این واحدها زیان ده باشد و مشکلاتی داشته باشند که در جلسات استانی به مشکلات این واحدها در زمینه اخذ تسهیلات رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhmex.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما