قم نيوز : قم نیوز: تیم تیراندازی بانوان قم در هفته پایانی لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با شکست برابر حریف خود از صعود به لیگ بر‌تر تیراندازی بازماندند.
بانوان قمی از صعود به لیگ بر‌تر تیراندازی بازماندند
به گزارش قم نیوز، پرونده مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور امروز با صعود تیم‌های تهرانی بعثت و پردیسان به لیگ بر‌تر بسته شد و نماینده قم نتوانست لیگ برتری شود.

در آخرین هفته این مسابقات تیم‌های تیراندازی پردیسان تهران و هیئت تیراندازی قم به مصاف هم رفتند که تیم تهرانی با پیروزی در هر ۲ بخش تپانچه و تفنگ بادی موفق به صعود به لیگ بر‌تر شد.

در این مسابقه حساس که پیروزی هر یک از دو تیم به معنای صعود آن تیم به لیگ بر‌تر بود، تیم هیئت تیراندازی قم در بخش تفنگ بادی توسط نرجس کولیوند ۳۸۴، فاطمه حسین‌زاده ۳۷۶ و فهیمه زند ۳۴۹ امتیاز کسب کرد.

تیم پردیسان تهران نیز با مریم شفیع‌پور ۳۸۹، غزل غلامی ۳۸۴ و زهرا بزرگی ۳۸۱ امتیاز به دست آورد و در این بخش برابر قم به پیروزی رسید.

در قسمت تپانچه بادی، تیم هیئت تیراندازی قم با سارا واعظی ۳۶۰، ریحانه حیدری ۳۵۷ و ندا بلوچی ۳۳۴ امتیاز به دست آورد و در مقابل تیم پردیسان با شیدا دبیر ۳۶۹، نسیم سعیدی ۳۳۷ و معصومه جعفری ۳۵۶ امتیز به دست آورد و در این قسمت نیز نماینده قم بازی را واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم هیئت تیراندازی قم با کسب عنوان سوم در مسابقات امسال به کار خود پایان داد در حالی که این تیم پس از ۳ سال بار دیگر در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده بود.

با توجه به امکانات و حضور بازیکنان ملی پوش در ترکیب تیم‌های صعود کننده بعثت و پردیسان تهران، عملکرد نماینده قم در این مسابقات قابل قبول بود و به نظر می‌رسد این تیم می‌تواند فصل آینده لیگ برتری شود.

ترکیب تیراندازان بانوی قم را در مسابقات تفنگ بادی نرجس کولیوند، فهیمه زند، فاطمه حسین‌زاده و مطهره رکنی حسین تشکیل دادند و فاطمه سبحانی، سمانه طیبی، ریحانه حیدری، سارا واعظی و ندا بلوچی نمایندگان قم در مسابقات تپانچه بودند.
https://qomnews.ir/vdcjhoe8.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما