سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 34869
مدیرکل حج و زیارت استان قم مطرح کرد

صدور ۵۹ هزار ویزا در کنسولگری قم در آستانه اربعین

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل حج و زیارت استان قم تصریح کرد: کنسولگری قم ۵۹ هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند.
صدور ۵۹ هزار ویزا در کنسولگری قم در آستانه اربعین
به گزارش قم نگار، اکبر رضایی در حاشیه بازدید از موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلای معلی به خبرنگار فارس گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین ساماندهی اعزام بر عهده این سازمان بوده که با طراحی سامانه این اقدام انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات ما راه‌اندازی کنسولگری، صدور ویزا در قم بود که این اقدام انجام شده و در راستای صدور ویزا در قم اقدامات لازم انجام شد.

مدیرکل حج و زیارت استان قم ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته تمام زائران قمی به صورت کاملا قانونی و با ویزا و گذرنامه از کشور خارج شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: کنسولگری قم ۵۹ هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند.

وی به فعالیت‌های موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: این موکب امسال برای دومین سال متوالی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و توانسته در راستای خدمات‌رسانی به زائران نهایت تلاش را داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhoet.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما