دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 52319
منبع : قم نیوز

دو حادثه مرگبار در حوزه شهری قم و سکوت رئیس شورای شهر / عضو شورا: رسانه‌های معاند تسویه حساب سیاسی می‌کنند!

تکمیلی: ریس شورای شهر در میانه جلسه به این دو حادثه اشاره کرد/ مسگری عضو شورا: رسانه های خارجی تسویه حساب می کنند
قم نيوز : قم نیوز: در حالی که این هفته شاهد دو حادثه مرگبار و تاسف برانگیز در حوزه شهری قم بودیم، رئیس شورای شهر قم هیج اشاره ای به این حوادث در نطق خود نکرد و تنها یکی از اعضا رسانه ها را به تسویه حساب سیاسی متهم کرد!
ولی الله بیاتی رئیس شورای شهر دوره چهارم قم. عکس: محمد رفیعی موحد
ولی الله بیاتی رئیس شورای شهر دوره چهارم قم. عکس: محمد رفیعی موحد
به گزارش قم نیوز، شهرداری قم در این هفته شاهد دو حادثه مرگبار بوده است، مرگ دستفروش قمی پس از جدل و گفتگو و ... با ماموران سد معبر شهرداری و خودکشی یک پیمانکار شهرداری به سبب اختلاف حساب مالی و عدم تایید پیمان وی توسط ناظران شهرداری، اما این مسائل در صحن شورای شهر قم هیچ انعکاسی نداشته است و رئیس شورای اسلامی شهر قم، جلسه را بدون هیچ اشاره ای به این موضوعات شروع کرد.

البته شهردار قم با اندکی تاخیر در جلسه حضور پیدا کرده است و قطعا در این مورد سخن خواهد گفت.

ولی الله بیاتی، جلسه این هفته شورا را در حالی شروع کرد که خبرنگاران در صحن شورا برای انعکاس نظرات وی به عنوان رئیس شورا حاضر بودند اما رئیس پارلمان شهری قم ذره ای برای این حادثه اهمیت قائل نشد و از کنار آن گذشت.

مسگری، عضو شورای فعلی که عضو شورای بعدی نیز هست، در سخنانی ضمن حلالیت طلبیدن به دلیل سفر به مکه، از یک سو این حادثه را تسلیت گفت اما از سوی دیگر، رسانه های خارجی پیگیری کننده این ماجرا را به تسویه حساب سیاسی با شهرداری متهم کرد و از رسانه های قم برای پیگیری این ماجرا تشکر کرد.

این در حالی است که اگر این حادثه در هر گوشه دنیا اتفاق می افتاد، قطعا مسئول مستقیم آن، تا اطلاع ثانوی و رسیدگی، تعلیق می شد و در عملکرد ماموران سد معبر نیز تجدید نظر صورت می گرفت.

به نظر می رسد شورای چهارم که در آخرین روزهای خود به سر می برد، بیشتر به فکر تصویب سریع لایحه های باقی مانده است و شاهد این مساله، 15 دستور جلسه سنگین برای امروز شوراست که 8 فقره آن تفریغ بودجه های سال 95 سازمان های زیر مجموعه شهرداری و یک مورد، معافیت مساجد از پرداخت عوارض خدمات نظارت و کنترل آتش نشانی است.
انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjhtei.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما