يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46389
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قم مطرح کرد

تخصیص 200 میلیون تومانی استانداری برای اردوهای راهیان نور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قم از تخصیص 200 میلیون تومانی استانداری برای اردوهای راهیان نور در سال جاری یاد کرد و گفت: امیدواریم وضعیت اقتصادی مطلوب‌تر شود تا بتوانیم در این حرکت فرهنگی به شیوه مطلوب‌تری مشارکت داشته باشیم.
تخصیص 200 میلیون تومانی استانداری برای اردوهای راهیان نور
به گزارش قم نیوز، نعمت‌الله امانی شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اعتبارات راهیان نور نباید از منابع هزینه‌ای تامین شود، اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای بیشتر دستگاه‌های ملی است و محل مشخصی برای هزینه دارد به همین علت از نظر قانونی نمی‌توانیم از اعتبارات هزینه‌ای استانداری برای راهیان نور هزینه کنیم.

وی به تاثیرات فرهنگی حرکت راهیان نور در میان جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت این برنامه فرهنگی ملی هر ساله در صورت امکان از محل اعتبارات عمرانی استانداری برای اردوهای راهیان نور هزینه می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قم خاطرنشان کرد: استانداری در سال ۹۲ نزدیک به ۹۲۰ میلیون تومان، در سال ۹۳ نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان و در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان با عنوان تعمیر و تجهیز پایگاه‌های بسیج برای مشارکت در اردوهای راهیان نور به سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استانداری امسال برای اردوهای راهیان نور نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: امسال اسناد خزانه بخش قابل توجهی از تخصیص‌های بودجه عمرانی را به خود اختصاص داده‌اند به همین علت نمی‌توانیم به صورت کامل از تخصیص عمرانی برای مشارکت در حرکت راهیان نور استفاده کنیم.

امانی از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومانی استانداری قم برای اردوهای راهیان نور در سال جاری یاد کرد و گفت: امیدواریم وضعیت اقتصادی مطلوب‌تر شود تا بتوانیم در این حرکت فرهنگی به شیوه مطلوب‌تری مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcjhtex.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما