سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 42149
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی:

حقیقت تشیع را با تقویت بعد رسانه‌ای به دنیا نشان دهیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت‌الله سیستانی بر لزوم تقویت بعد رسانه‌ای به منظور نشان دادن پیام و حقیقت تشیع به مردم دنیا تاکید کرد.
حقیقت تشیع را با تقویت بعد رسانه‌ای به دنیا نشان دهیم
به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی ظهر امروز طی سخنانی در دیدار اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان قم با اشاره به رسالت مهم رسانه‌های متعهد اسلامی و شیعی در دنیای امروز اظهار کرد: حقیقت آن است که دنیای امروز دنیای ظلم و دغل کاری است و این در حالی است که دشمنان نیز از طریق رسانه‌های پرشمار خود حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

وی افزود: در این میان ما باید با تقویت بُعد رسانه‌ای خود، پیام و حقیقت دین و معارف اهل بیت(ع) را به جهانیان بشناسانیم.

نماینده آیت‌الله  سیستانی همچنین بر لزوم توجه به فراگیری زبان و انتقال پیام‌های رسانه‌ای به زبان‌های زنده دنیا تاکید کرد و گفت: ما باید در رسانه‌های خود اولاً با صداقت و متعهدانه رفتار کرده و ثانیاً اینکه بکوشیم به زبان‌های گوناگون و پرمخاطب دنیا، پیام تشیع را منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گرچه دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) امکانات زیادی دارند اما ما هم توان خوبی داریم و باید بتوانیم داشته‌های خود را البته با نظم و دقت و برنامه‌ریزی عرضه کنیم به ویژه در عرصه رسانه‌ای که امروز دنیا را مورد تأثیر شدید خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی همچنین با اشاره به این که چند سالی است شکوه و عظمت پیاده‌روی اربعین بیش از پیش در سطح جهانی مطرح می‌شود، ابراز کرد: جاذبه عشق حسینی و مانور میلیونی اربعین چنان است که همه جهان را مورد تأثیر خود قرار داده و ما باید با ابزارهای رسانه‌ای قوی این شکوه و عظمت را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: در واقع ما باید با تکیه بر اخلاص و عشق و ارادت حسینی، عظمت این حرکت که به مراتب بیشتر از مراسم حج است را به جهانیان نمایش دهیم و در این بین اهالی رسانه نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhvex.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما