چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 52409
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئيس اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم:

مميزي املاك مناطق 4 و 6 قم پيگيري مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم از پيگيري مميزي املاك مناطق 4 و 6 قم در آينده‌اي نزديك خبر داد.
مميزي املاك مناطق 4 و 6 قم پيگيري مي‌شود
مميزي املاك مناطق 4 و 6 قم پيگيري مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد بهرامي با اشاره به اجراي طرح مميزي املاك گفت:  45 هزار و 238 ملك در منطقه سه مميزي شده كه تا پايان اين ماه به طور نهايي به نتيجه مي‌رسد.
وي با بیان اینکه تاكنون در حدود 16 هزار و 720 ملك در منطقه يك مميزي شده خاطرنشان كرد: ادامه مميزي منطقه يك نيز از ابتداي شهريور آغاز مي‌شود 24 هزار و 230 ملك در منطقه پنج و 15 هزار و 125 ملك در منطقه هفت مميزي شده و مميزي املاك اين مناطق به پايان رسيده است.
رئيس اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم با اشاره به مميزي مناطق ديگر گفت:‌ مميزي املاك مناطق دو و هشت نيز در دست اقدام بوده و اكنون مقدمات براي برگزاري بحث مناقصه در حال انجام است.
وي با اشاره به پيگيري مميزي مناطق چهار و شش طي روزهاي آينده و اهميت همكاري در اين زمينه گفت:‌ عدم همکاری برخی از شهروندان در اين زمينه مشکلاتی به وجود می آورد زيرا براي رفاه و ارائه خدمات به مردم اين اطلاعات جمع‌آوري مي‌شود تا در زمان مراجعه به منطقه زمان كمتري براي كار آنها صرف شود و در روند كار مردم تسريع صورت گيرد.
بهرامي خاطرنشان كرد: اگر آمار و اطلاعات املاك در دسترس باشد بهتر مي‌توان براي معابر و املاك برنامه‌ريزي داشت و كاربري‌هاي مختلف را تعيين كرد تا براي ارائه خدمات بهتر نقاط ضعف و قوت شهر استخراج شود.
وي با اشاره به اهميت مميزي املاك و ورود اين اطلاعات به سيستم اتوماسيون شهرداري گفت‌: با تعيين وضعيت شوارع و معابر، سرانه فضاي سبز، تعيين وضعيت طرح‌هاي عمراني زمينه ارائه خدمات بهتر و مطلوب فراهم مي‌شود.
رئيس اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم با اشاره به ارائه برگه‌اي براي اطلاعات ملك مورد از سوي مميزين گفت:‌ مميزين در هنگام مراجعه كارت شناسايي در اختيار دارند و با تحويل برگه ظرف 48 ساعت آينده براي دريافت اطلاعات اسناد مالكيت، سند، پروانه ساختمان، پروانه كسب و .... ملك مراجعه دارند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhxei.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما