?>?> آیت الله مشکینی عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم بود | قم نیوز
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 51419
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جامعه مدرسین در اطلاعیه ای تاکید کرد:

آیت الله مشکینی عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم بود

دعوت از روحانیون و مردم انقلابی قم
قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله حاج میرزا علی اکبر فیض مشکینی در اطلاعیه ای ضمن تجلیل از مقام آن عالم ربانی، از روحانیون و مردم انقلابی قم برای شرکت در مراسم سالگرد این شخصیت دعوت کرد.
آیت الله مشکینی عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم بود/ دعوت از روحانیون و مردم انقلابی قم
آیت الله مشکینی عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم بود/ دعوت از روحانیون و مردم انقلابی قم
به گزارش قم نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله حاج میرزا علی اکبر فیض مشکینی در اطلاعیه ای ضمن تجلیل از مقام آن عالم ربانی، از روحانیون و مردم انقلابی قم برای شرکت در مراسم سالگرد این شخصیت دعوت کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دهمین سالگرد ارتحال استاد برجسته اخلاق حضرت آیت الله میرزا علی اکبر مشکینی(رحمة‌الله علیه) فرا‌رسید در حالی که هنوز شجره‌ی مباحث فقهی و مذهبی ایشان ثمر می دهد و روح و جان انسان‌های مومن و خدا‌جو را سیر‌اب می‌کند.

رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم در حوزه‌های علمیه بود که آثار و خدمات علمی و عملی‌اش، سهمی به سزا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و بسط اخلاق و معنویت دینی داشته و دارد.

ایشان در دوران حیات پر برکت خود در کنار درس و بحث و تدریس در حوزه‌های علمیه مسئولیت‌های مهمی چون ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم را به دوش کشید؛ که یاد و خاطره‌اش برای همیشه در دل‌ها باقی است.
در دهمین سالگرد این عالم فقید؛ مردم مومن و انقلابی قم و طلاب و روحانیون که سالها پای منبر درس و بحث و نماز جمعه از نصایح اخلاقی و شیرینی کلام این عالم متخلق بهره برده‌اند گردهم جمع می‌شوند و با حضور گسترده‌ی خود یاد آن فقید سعید را گرامی خواهند داشت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از نهاد‌های برگزار کننده این مراسم از علمای اعلام‌، روحانیت معظم و سایر مؤمنین جهت حضور پرشور در این مراسم معنوی دعوت می‌نماید.

زمان: پنج شنبه مورخ 5 مرداد 1396 مصادف با 3 ذی القعده 1438 بعداز فریضه‌ی عشاء
مکان: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)- شبستان امام خمینی(قدس سره)
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhxei.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما