دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 26255

مجتمع‌های پیشگیری از اعتیاد بهزیستی رونمایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولویت طرح‌های پیشگیری در سازمان بهزیستی، پیشگیری از اعتیاد است و به زودی نیز مجتمع‌های پیشگیری را رونمایی می‌کنیم.
مجتمع‌های پیشگیری از اعتیاد بهزیستی رونمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، همایون هاشمی درحاشیه افتتاح پروژه 140 واحدی مسکن بهزیستی، با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی قم، اظهار کرد: سازمان بهزیستی قم از نظر ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و نمود بارز خیران عملکرد مطلوبی دارد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابعاد شخصیتی مسئولان بهزیستی قم، افزود: مسئولان بهزیستی استان قم تحصیلات مرتبط با شغل خود دارند و از افرادی هستند که سال‌ها در این زمینه به شکل تخصصی فعالیت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به جایگاه قم در بین استان‌ها، تصریح کرد: قم از نظر استراتژیک در بین استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین سازمان بهزیستی قم حائز نمره قبولی است.
 
هاشمی با تاکید به نقش خیران در تعامل با سازمان بهزیستی، عنوان کرد: فعالیت‌های سازمان بهزیستی فعالیت‌های اجتماعی است که وابسته به حضور خیران است و خیران استان قم نیز در این باره به خوبی درخشیده‌اند و سازمان بهزیستی را به خوبی حمایت کرده اند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سال‌های قبل به ویژه تا سال 91، تاکید کرد: ساخت مسکن یک حرفه پر هزینه است که در حال حاضر ما سعی داریم به خوبی و راحتی مسکن را در اختیار مردم قرار دهیم و امیدواریم که با حمایت خیران بتوانیم اقساط معولان را بپردازیم.
 
وی با اشاره به اهمیت خدمات به روز، گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی ارائه خدمات به روز و در لحظه است که سبب بهره‌وری خدمات است و در زمره طرح‌های تعالی سازمانی در نظر گرفته شده است.
 
هاشمی با اشاره مجتمع‌های سازمان بهزیستی، گفت ما 1400 مجتمع داریم که برخی از آن‌ها از نظر نیروی انسانی، ابنیه و زیربنایی فرسوده شده‌اند که در حال حاضر آن‌ها را نوسازی می‌کنیم، اولویت طرح‌های پیشگیری در سازمان بهزیستی، پیشگیری از اعتیاد است و به زودی نیز مجتمع‌های پیشگیری را رونمایی می‌کنیم.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طرح امنیت غذایی دولت، بیان کرد: نوبت دوم این طرح با مشارکت بهزیستی و ممیته امداد انجام شد و قریب به 7 میلیون نفر از این خدمات استفاده کردند که این سبد یک طرح مطالعه شده است و به دنبال توسعه رفاه اجتماعی است.
 
هاشمی با اشاره به فاز بعد توزیع سبد غذایی، افزود: در بررسی‌های انجام شده 3700 نفر تا کنون از این سبد استفاده کردند و در فاز سوم نیز تمام مددجویان که بالغ بر 4800 نفر هستند تحت پوشش دولت هستند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره اقلام موجود در سبد حمایتی، گفت: محصولات غذایی که بر اساس نیاز خانواده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتخاب می‌شوند و هر خانواده در عین حال اینکه محدودیتی نسبی دارد، اما بر اساس نیاز خود مایحتاج خود را تامین می‌کند.
 
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcji8e8.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما