سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 31295
منبع : روابط عمومي انتشارات آيت‌الله صافي گلپايگاني
به قلم آيت‌الله صافي گلپايگاني

سلسله مباحث امامت و مهدويت به نمايشگاه بين‌المللي قرآن رسيد

قم نيوز : قم نیوز: مجموعه چهار جلدي سلسله مباحث امامت و مهدويت كه توسط آيت‌الله صافي گلپايگاني به تاليف رسيده است به عنوان يك منبع اصيل براي پژوهشگران در نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم عرضه شد.
سلسله مباحث امامت و مهدويت به نمايشگاه بين‌المللي قرآن رسيد
به گزارش قم نیوز،‌ مجموعه چهار جلدی سلسله مباحث امامت و مهدویت به قلم آیت‌الله صافی گلپایگانی كه به تازگي تجديد چاپ شده از منابع اصیل تحقیق برای پژوهشگران محسوب می‌شود و با قلمی شیوا و روان به مباحث مهدوی پرداخته است.

در جلد اول سلسله مباحث امامت و مهدویت پنج کتاب با عناوین کتاب ولایت تکوینی و ولایت تشریعی، تجلّی توحید در نظام امامت، پیرامون معرفت امام، نظام امامت و رهبری و فروغ ولایت در دعای ندبه در ۴۹۵ صفحه گردآوری شده است.

جلد دوم نیز شامل پنج کتاب با عناوین انتظار، عامل مقاومت وابستگی جهان به امام زمان، عقیده نجات‌بخش اصالت مهدویت و معرفت حجّت خدا است که در ۴۲۱ صفحه به رشته تحریر در آمده است.

جلد سوم سلسله مباحث امامت و مهدویت نیز شامل چهار کتاب با موضوع مهدویت است که در عناوین نوید امن و امان، پاسخ ده پرسش، باورداشت مهدویت و به سوی دولت کریمه نگاشته شده است.

جلد چهارم این مجموعه شامل دو کتاب گفتمان مهدویت و ترجمه و تلخیص منتخب الأثر است كه به کوشش جمعی از پژوهشگران از کتاب نفیس منتخب الاثر، ترجمه و تلخیص شده است.

سلسله مباحث امامت و مهدويت فرصت ‌بی‌نظیری برای استفاده و تحقیق در عرصه معارف مهدوی ایجاد نموده است كه این کتاب در ۹ فصل و حدود ۲۷۰ صفحه، آخرین کتاب جلد چهارم این دوره محسوب مي‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمايشگاه بين‌المللي قرآن ‌نسبت به تهیه این اثر ارزشمند اقدام كنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcji8et.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما