سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45795
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

با كساني كه اقدام به قطع درختان كنند،برخورد قانوني مي شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: هر شهروندي به درختان سطح شهر خسارت وارد نمايد مجرم است و شهرداري قم برابر ضوابط قانوني فرد مورد نظر را به مراجع قضايي معرفي خواهد نمود.
با كساني كه اقدام به قطع درختان كنند،برخورد قانوني مي شود
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با تاكيد بر اينكه شهرونداني كه به درختان صدمه مي‌زنند جريمه مي‌شوند، اظهار كرد: اگر شهروند نپذيرد جريمه را بپردازد به مراجع قضايي معرفي خواهند شد؛ چراكه هر كسي به درخت خسارت بزند مجرم است و علاوه بر اين كه بايد هزينه دادرسي را پرداخت كند قرار مجرميت هم برايش صادر مي‌شود.

وي با اشاره به آغاز فعاليت پليس فضاي سبز در دو گروه در شهر قم، تصريح كرد: اين دو گروه كه گشت‌زني در شهر را به عهده دارند به وسايل دفاع شخصي مجهز هستند.

جواديان با بيان اينكه پليس فضاي سبز با موتوسيكلت در شهر در دو نوبت صبح و عصر گشت‌زني مي‌كند، گفت: پليس فضاي سبز در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به سرعت گزارش مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين اين افراد مستند‌سازي از آسيب به درخت را به عهده دارند تا كسي نتواند از چنگ قانون در اين زمينه فرار كند.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به اين كه اخطاريه و ابلاغيه‌اي براي فرد مورد نظر در دو مرحله صادر مي‌شود، اظهار كرد: شخص به سازمان مراجعه مي‌كند و خسارت محاسبه و اخذ مي‌شود؛ اگر شهروند زير بار پرداخت خسارت نرود پرونده از طريق حقوقي پيگيري خواهد شد.
 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjiaex.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما