چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 21935

تیم فوتبال پیام قم به دیدار مبتکر می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال پیام قم در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم با هدف تداوم پیروزی‌های اخیر خود به دیدار تیم فوتبال مبتکر می‌رود.
تیم فوتبال پیام قم به دیدار مبتکر می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز پس از مدت‌ها تعطیلی از سر گرفته می‌شود.

در چهارمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال پیام و مبتکر در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال پیام در ۳ بازی نخست خود ۳ پیروزی به دست آورده و بخت مناسبی برای صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم دارد اما هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و پیام باید روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشد.

پیام در نخستین دیدار خود در لیگ دسته اول با نتیجه ۲ بر یک از سد جعفریه گذشت و سپس در هفته دوم مقابل تیم فوتبال کیان نوین با یک گل به برتری رسید.

سومین پیروزی تیم پیام در هفته سوم برابر هنگ رقم خورد و پیام در آن مسابقه با یک گل پیروز شد تا با کسب ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ایرانجوان و پیروزان در رده سوم جدول قرار گیرد.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال مبتکر از ۳ بازی، یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و در رده پنجم جدول ایستاده و برای اینکه شانس صعود به جمع تیم‌های صدرنشین را حفظ کند باید برابر پیام به پیروزی برسد.

شاید کسب نتیجه تساوی هم برای مبتکر نتیجه چندان مناسبی نباشد و شانس این تیم را برای صعود به لیگ بر‌تر کمرنگ‌تر کند.

پیام نیز در صورتی که برنده این مسابقه باشد حداقل به طور موقت صدرنشین جدول شده و رکورد صد در صدی پیروزی‌های خود در این فصل را حفظ می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان و هما از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjihe8.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما