جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 49935
منبع : خبرگزاری فارس
کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم:

روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

قم نيوز : قم نیوز: کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: امت اسلام در روز قدس با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواهان ریشه کن شدن رژیم ضد حقوق بشر و اختلاف افکن صهیونیست و محو این غدّه سرطانی از نقشه تاریخ هستند.
روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است
به گزارش قم نیوز، کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم با صدور بیانیه‌ای از تمام آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین شد.

در بیانیه کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم آمده است: روز قدس روز اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف است. امت اسلام در این روز مقدس با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواهان ریشه کن شدن رژیم ضد حقوق بشر و اختلاف افکن صهیونیست و محو این غدّه سرطانی از نقشه تاریخ هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مداحان و شاعران آئینی استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار روز قدس، معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و عرض ادب به ساحت مقدس شهیدان انقلاب اسلامی، همگام با اقشار مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی، به ندای ولیّ امرمسلمین " امام خامنه ای مدّظلّه العالی" لبیک گفته و در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjihex.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما