يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 29595
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم:

۱۵۰۰ نفر از برنامه‌های فرهنگی طرح ملی « ایمنی و سلامت مسافران » در قم بهره بردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با هدف ایجاد نشاط و حرکت و سلامتی در میان مسافران نوروزی در پست‌های طرح ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی قم برگزار می‌شود.
۱۵۰۰ نفر از برنامه‌های فرهنگی طرح ملی « ایمنی و سلامت مسافران » در قم بهره بردند
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهر مقدس قم است، اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی در قم، برنامه‌های ورزش صبحگاهی و بازی‌های جمعی مفرح برای کودکان در فضاهای دوستدار کودک به همراه مسابقه ورزشی دارت در پایگاه‌های اجرای طرح نوروزی در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از تفریحات سالم و برنامه‌های ورزشی برگزار شده،افزود: تا کنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از برنامه‌های تفریحی و ورزشی پایگاه‌های ایمنی و سلامت استان قم بهرمند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی آرام و شاد در زمان استراحت خانواده‌ها و به ویژه رفع خستگی راننده‌های در حال سفردر پایگاه‌های سازمان جوانان هلال احمر می‌تواند ضامن سفری توام با سلامتی باشد.

مصباحی در پایان عنوان کرد: برگزاری نماز جماعت، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، انجام رایگان تست قند خون و فشار خون نیز از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در پایگاه‌های اجرای طرح نوروزی است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjiie8.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما