شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 52535
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

وزش باد نسبتا شدید در قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان هستیم.
وزش باد نسبتا شدید در قم طی روزهای آتی
وزش باد نسبتا شدید در قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز، محمد رضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آینده اظهار کرد: آب و هوای استان امروز صاف تا کمی ابری بوده و از اوایل شب همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم 24 درجه و 40 درجه است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف، در برخی از ساعات همراه با افزایش موقت ابر، وزش نسبتا شدید باد و گرد و خاک محلی است. فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا حداقل و حداکثر دمای استان 23 درجه و 39 درجه است، در روز دوشنبه کمترین و بیشترین دمای قم 24 درجه و 40 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه آب و هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است، در این روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه دستجرد با 23 درجه و منطقه جمکران با 42 درجه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دماهای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 24 درجه و 41 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiiei.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما