قم نيوز : قم نیوز: مردم متدین، روزه دار و انقلابی شهر مقدس قم بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند که با حاشیه ها و جلوه هایی همراه بود.
حاشیه ها و جلوهایی شورانگیز از راهپیمایی روز قدس مردم قم
به گزارش قم نیوز، مردم روزه دار قم که روز جمعه دمایی بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد را شاهد بودند بی تفاوت به گرمای شدید هوا و آفتاب سوزان با جان و دل برای حمایت از کودکان مظلوم غزه پای به خیابان های شهر قم گذاشتند تا حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کنند.



** حضور اقشار و شخصیت های مختلف چون مراجع تقلید، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم، خانواده شهدا و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان، اصناف، کارمندان و کارگران از جلوه های راهپیمایی امروز بود.



** کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی قم نیز در طول مسیر راهپیمایی کمک های نقدی مردم به مظلومان و ستمدیدگان غزه را جمع آوری می کرد.



** حضور پرشور زنان و کودکان قمی در این راهپیمایی نشان داد که آنان نیز همسو با مردان انقلابی قم حملات ددمنشانه اسراییل در غزه را محکوم کرده و با کودکان آواره و زیر موشک قرار گرفته فلسطینی هم درد هستند.



**در دستان مردم شهیدپرور و انقلابی قم پرچم ها و پلاکاردهای مختلفی در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برای اعلام انزجار از اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دیده می شد.



**شرکت کنندگان با سردادن شعارهای ˈمرگ بر آمریکا ˈ، ˈمرگ بر اسراییلˈ، ˈ امروز روز مرگ استکبار است - پیروزی اسلام آشکار است ˈ،ˈ خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر استˈ، ˈ مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر مستکبرˈ و ˈ اسلام پیروز است استکبار نابود استˈ انزجار خود را از اسراییل غاصب اعلام و با آرمان های امام تجدید میثاق کردند.



** مردم قم در طول این راهپیمایی همچنین بارها با ابراز شعارهایی جنایت های گروهک تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه را محکوم کرده و وجود این گروهک منحوس را توطئه استکبارگران و صهیونیست عنوان کردند.



** پرچم های بزرگ جمهوری اسلامی ایران، جلوه ای خاص به این راهپیمایی بخشیده بود، همچنین شرکت کنندگان پرچم هایی از فلسطین، لبنان و حزب الله لبنان در دست داشتند.



** تیم ها و گروه های امدادی همچون آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس جهت پوشش هر گونه خطراحتمالی در مسیر راهپیمایی حضوری فعال داشتند.



** جمعی از راهپیمایان تن پوش هایی به تن داشتند که بر روی آن ها شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین دیده می شد.



** بسیاری از ورزشکاران با لباس فرم، از ورزشگاه شهید حیدریان به صورت گروهی حرکت کرده و در مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) به راهپیمایان روز قدس پیوستند.



** طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز شامل زنان و مردان طلبه که بعضا با خانواده های خود همراه بودند حضور پرتعدادی در راهپیمایی روز قدس قم داشتند.



** جمع زیادی از جانبازان و معلولان نیز که بر روی ویلچر نشسته بودند حضور پرشوری در راهپیمایی و همدردی با مردم مظلوم غزه داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjime8.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما