دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 31655
منبع : روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم
سرپرست معاونت اداره میراث فرهنگی قم خبر داد؛

پلمب ۵۰ واحد اسکان غیرمجاز مسافر در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از معرفی و گزارش ۵۰ واحد اسکان غیرمجاز مسافر جهت پلمپ به اداره کل اماکن نیروی انتظامی استان خبر داد.
پلمب ۵۰ واحد اسکان غیرمجاز مسافر در قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی اشکوری با اشاره به اینکه مکان های اسکان غیر مجاز مسافر در استان به صورت قارچ گونه در حال رشد است گفت: با بررسی و پیگیری کارشناسان این اداره کل و گزارش های مردمی توانسته ایم این تعداد مکان اسکان غیر مجاز را شناسایی و جهت پلمپ به اداره کل اماکن نیروی انتظامی گزارش کنیم.

اشکوری افزود: طی بازدید کارشناسان، این واحدهای غیرمجاز بدون پروانه بهره برداری مشغول به فعالیت هستند که استانداردهای لازم خدماتی و بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه اماکن اقامتی مسافران باید زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ساماندهی شود گفت: این اداره کل با هدف تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه استان در ارایه خدمات اقامتی، گردشگری و رفاهی به زائران فعالیت می کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان داشت: این معاونت در حمایت از بخش خصوصی در صورت مشاهده اماکن غیر مجاز اقدام به پلمپ این اماکن خواهیم کرد تا مسافران در استان قم ضمن دریافت خدمات اقامتی و رفاهی در امنیت و آسایش باشند.

وی با بیان اینکه در استان قم بیش از ۴۰۰ مکان تاسیسات گردشگری از مسافران پذیرایی می کند گفت: از این تعداد ۵۱ واحد هتل و هتل آپارتمان، ۵۴ واحد مهمانپذیر، ۹۰ واحد مجتمع گردشگری بین راهی، ۱۴۰ خانه مسافر و سایر واحدهای پذیرایی فعال هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این اماکن توسط سه تیم از جمله تیم اقامتی، مجتمع گردشگری و آژانس این اداره کل به صورت هفتگی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان و زائران در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر و ارایه انتقاد و پیشنهاد و گزارش در خصوص تاسیسات گردشگری می توانند با شماره ۲۷-۷۶۰۳۴۲۶ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjimet.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما