سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : 47865
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو مجلس خبرگان رهبري:

دشمن به چیزی غیر از برگرداندن ایران به قبل از بهمن ۵۷ قانع نیست

قم نيوز : قم نیوز: در حال حاضر دشمنان تمام تلاش خود را بر روی تهاجم فرهنگی و متلاشی نمودن بنیان خانواده و همچنین نفوذ دادن عوامل خود در درون تشکیلات نظام گذاشته اند تا ایران را از درون بپوسانند و به چیزی غیر از برگرداندن ملت و جمهوری اسلامی به قبل بهمن ۵۷ قانع نیستند.
عضو مجلس خبرگان رهبري: دشمن به چیزی غیر از برگرداندن ایران به قبل از بهمن ۵۷ قانع نیست
عضو مجلس خبرگان رهبري: دشمن به چیزی غیر از برگرداندن ایران به قبل از بهمن ۵۷ قانع نیست
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین معلمی، در نشستی با اعضای ستاد توسعه حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به ضرورت توسعه حوزه های علمیه، بیان کرد: تلاش و پیگیری مدیریت حوزه خواهران مازندران سبب 2 برابر شدن تعداد مدارس و افزایش چشمگیر طلاب شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: متاسفانه برخی از شهرهای مهم استان فاقد مدرسه علمیه می باشند که باید تدابیر لازم برای تاسیس مدارس در این شهرها با همکاری علما، زعما و مسئولین استانی و شهری صورت گیرد.

وی افزود: هرچند اولویت اول در شهرستانها برای تاسیس مدارس علمیه، ائمه جمعه هستند، اما اگر فرصت این کار برای این بزرگواران به هر دلیل فراهم نگردید، نباید این امر متوقف شود؛ بلکه باید از علما و روحانیون ذی نفوذ در آن شهرها برای تاسیس مدارس علمیه استفاده گردد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران برای تاسیس و توسعه مدارس باید با اداره کل اوقاف استان تعامل برقرار نماید تا از موقوفات بر اساس نیت واقفین استفاده نماید. همچنین شورای شهر و شهرداری ها نیز از جمله نهادهایی هستند که دارای ظرفیت بسیار بالائی بوده  و می توان از حمایت های مالی و معنوی آنها کمال استفاده را در ساخت و سازها و .... برد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در جهت تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه اعلام کرد: حضرت امام خمینی(ره) بر اصل ولایت فقیه عنایت ویژه ای داشته و همواره براین امر تاکید داشتند، به گونه ای که در سال 58 در جریان مجلس خبرگان قانون اساسی فرمودند که ولایت فقیه چیزی است که خدا آن را امر کرده و همان ولایت رسول الله(ص) است و اگر ولایت فقیه نباشد، طاغوت است. اگر رئیس جمهور توسط ولی فقیه نصب نشود طاغوت بوده و اطاعت از او اطاعت از طاغوت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:  در حال حاضر حجت شرعی بر ما تمام است، چرا که بعد از 1400 سال فرصت استثنایی به وجود آمده و حکومت دینی و ولی فقیه عادل و... در جامعه اسلامی حاکم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان تمام تلاش خود را بر روی تهاجم فرهنگی و متلاشی نمودن بنیان خانواده و همچنین نفوذ دادن عوامل خود در درون تشکیلات نظام گذاشته اند تا ایران را از درون بپوسانند و به چیزی غیر از برگرداندن ملت و جمهوری اسلامی به قبل بهمن 57 قانع نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات گفت: در حال حاضر مسئله انتخابات از اوجب مواجبات است و باید هوشیارانه در صحنه حضور بصیرانه داشته  و بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید نمائیم.

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالائی برخوردار است و باید کسی را انتخاب کنیم که همسویی با نظام و رهبری داشته باشد.

وی خطاب به کاندیداها گفت: کاندیداها باید ظرفیت و تحمل خود را بالا ببرند تا در صورت برنده یا بازنده شدن خویشتن داری خود را حفظ کرده و دچار انحراف نشوند.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjioex.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما