يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46875
منبع : خبرگزاری فارس
در مسیر صعود به لیگ دسته اول فوتسال

حریفان تیم بانوان ‌ماهان‌تندیس قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان ‌ماهان‌تندیس قم حریفان خود را در مسیر صعود به رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران شناخت.
حریفان تیم بانوان ‌ماهان‌تندیس قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با عملکرد خوب بازیکنان خود به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول رسیده است.

این در حالی است که بازی‌‌های مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت به انجام رسید و تیم ماهان‌تندیس قم در دور رفت از مرحله گروهی میزبان رقبای خود بود و مسابقات دور برگشت نیز در تهران به انجام رسید و فوتسالیست‌های این تیم جواز صعود به مرحله پایانی لیگ دسته اول را کسب کردند.

رقابت بانوان فوتسالیست قم در دیدارهای رفت و برگشت لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در قم و تهران در حالی برگزار شد که تیم ماهان‌تندیس با تیم‌های جنوب‌شرق تهران، پارسیان بندرعباس و صدرای نکاء مازندران به رقابت پرداخت و سرانجام به مرحله نهایی رسید.

این در حالی است که امسال چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران برگزار می‌شود و تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم در دور رفت این رقابت‌ها در سالن شهید حیدریان قم، موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شد و با کسب امتیازات لازم از دور برگشت با هدایت الهام باباطاهری و سرپرستی نجمه رزاقی اکنون حریفان خود در مرحله نهایی را شناخته است.

اکنون نوبت به بازی‌های مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران رسیده و ماهان‌تندیس قم برای صعود به دسته بالاتر باید با تیم‌های متین فرخ‌شهر، پارس قزوین و آرمینه جنوب شهر دیدار کند، بازی‌هایی ک بعد از تعطیلات سال جدید برای شناخت دو صعود کننده به انجام می‌رسد.

همزمان با این مسابقات دیدارهای مرحله پایانی دوازدهمین دوره لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران نیز با حضور تیم‌های فوتسال آساره اندیمشک، نفت امیدیه، کوهدشت لرستان، بالان صنعت قشم، الوان رامهرمز، کوثر فسا، مس رفسنجان و پیروزی کامیاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjioex.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما