سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 29315
منبع : روابط عمومی استانداری قم

اتاق فکر ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تشکیل اتاق فکر ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
اتاق فکر ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان قم که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی بر لزوم کار جمعی و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در مقابله با معضل اعتیاد تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اینکه مسئولان ارشد نظام به خصوص مقام معظم رهبری نسبت به حل این مشکل بزرگ دغدغه‌مند هستند افزود: پس از انقلاب شکوه‌مند اسلامی مواد مخدر به عنوان یک آسیب بزرگ اجتماعی همیشه در رأس برنامه‌های دولت‌های مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همهٔ این تلاش‌ها هنوز این مسئله به عنوان یک تهدید، خانواده‌ها و جوانان ایرانی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با اشاره به طرح این ستاد مبنی بر جمع آوری معتادین آشکار از سطح شهر از نیمهٔ اسفند ماه افزود: این طرح نباید به ایام منتهی به سال نو منحصر شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش بر لزوم برخورد علمی و برنامه ریزی شده با آسیب اعتیاد تاکید و خاطرنشان کرد: ‌اتاق فکری متشکل از نمایندگان نهادهای مرتبط با مواد مخدر، با بررسی دقیق راه‌های مقابله با آن نقشهٔ راه مسئولین را مشخص خواهند نمود.

شایان ذکر است در این جلسه برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب‌های معتادین سطح شهر در ایام نوروز ۹۴ تشریح شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqehvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما