دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 25355
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ملت ایران هرگز جام زهر را به دست رهبر خود نمی دهد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مقایسه مردم ایران با مردم دوره امام حسن مجتبی (ع) گفت: ملت فهیم ایران هرگز جام زهر را به دست رهبر خود نمی دهد بلکه تا پای جان از آرمان های انقلاب و ولایت دفاع می کند.
ملت ایران هرگز جام زهر را به دست رهبر خود نمی دهد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالله حاجی صادقیˈ یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازار قم در مسجد اعظم قم خاطرنشان کرد: ملت ما دیگر آن مردمی نیستند که شاهد باشند امام حسن (ع)ناچار به امضای قرارداد و صلح با دشمن باشد.

وی ادامه داد: در زمان امام حسن (ع)، حضرت برای افشای چهره فاسد حکومت معاویه آن قرارداد صلح را پذیرفتند ولی امروز دیگر چهره استکبار جهانی افشا شده و نیازی به قرار داد برای روشن شدن ماهیت درونی آنها وجود ندارد.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: مردمی که اهل بصیرت باشند دیگر رهبر و مقتدای خود را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به این که مردم ما درتبعیت و اطاعت از ولی فقیه از هر زمان دیگر آگاه و بصیرتر می باشند، گفت: این مردم لحظه ای از ولایت عقب نمانده اند و هرگز جلوتر از رهبری نیز حرکت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، گفت: در کنار نعمت بزرگ ولی فقیه، باید قدردان نعمت رهبری بصیر، شجاع و بصیر باشیم که از امام حسن و حسین (ع) درس گرفته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان امام حسن (ع) مکر و فریب به دلیل بی بصیرتی مردم به اندازه ای بود که برخی معاویه را عامل بقای اسلام می دانستند .

وی گفت: ملت ایران سرخود را بالا بگیرند و بدانند امروز روزی نیست که معاویه ها بخواهند قطعنامه های دروغین به ما تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فتنه انگیزی هستند، گفت: خطر فتنه از ترور بالاتر است،اولین بیانیه حقوق بشر را معاویه صادر کرد و در آن به دروغ آورده است می خواهم جلوخونریزی و جنگ را بگیرم و در اوج پیروزی حاضرم قرارداد صلح و آتش بس با امام حسن (ع) را امضاء کنم و هر شرایطی که ایشان داشته را بپذیریم.

یادواره ۳۰۰ شهید نانوای کشور و یک هزار شهید اصناف و بازار استان قم یکشنبه شب با حضور خانواده معظم شهدا، برخی مسوولان استانی و کشوری در مسجد اعظم قم برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما