پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 38315
منبع : پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران

همایش بین‌المللی «راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا» برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام نصیری گفت: همایش بین‌المللی «راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا» با حضور 200 عالم دینی و طلبه آفریقایی از 30 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
همایش بین‌المللی «راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا» برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد نصیری، مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد: همایش بین المللی «راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا (فرصت‌ها و تهدیدها)» به همت اتحادیه طلاب قاره آفریقا جامعه المصطفی العالمیه و با همکاری مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: همایش بین المللی «راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا (فرصت‌ها و تهدیدها)» با حضور 200 عالم دینی و طلبه آفریقایی از 30 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی با بیان این که همایش با حضور رئیس اتحادیه طلاب آفریقایی افتتاح می‌شود، گفت: این همایش در روز پنج شنبه (16 اردیبهشت) از ساعت 9 الی 19 و سی دقیقه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیری افزود: در نوبت صبح همایش، 4 کارگروه تخصصی در حوزه راهکارهای ترویج و تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا تشکیل می‌شود که به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در نوبت عصر، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران و نماینده اتحادیه طلاب آفریقایی (نماینده شیخ زکزاکی) از جمله سخنرانان این همایش خواهند بود و مدیران کارگروه‌ها به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود می‌پردازند.
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، پخش کلیپ و مداحی را از دیگر برنامه‌های این همایش ذکر کرد و بیان داشت: در پایان مراسم، زمانی برای مصاحبه رسانه‌ها با نمایندگان طلاب آفریقایی در نظر گرفته شده است که نمایندگان طلاب آفریقایی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjitet.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما