يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 30395
رئیس هیئت بدمینتون قم:

قم پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور شد‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون قم با بیان اینکه بدمینتون قم دارای یک داور جهانی و یک داور ملی است، گفت: قم پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور شد.
قم پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور شد‌
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون به منظور فعالیت بیشتر در زمینه شناسایی استعداهای جوان بدمینتون در نقاط مختلف کشور در دو بخش مردان و زنان اقدام به تشکیل پایگاه‌های مرکزی استعدادیابی بدمینتون کشور کرده است.

وی افزود: بر‌اساس نظر فدراسیون بدمینتون و با توجه به فعالیت‌های مثبت بدمینتون قم در رده‌های پایه در سال‌های اخیر، قم پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور شد.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: علاوه بر قم، ۸ استان دیگر نیز در این زمینه مشارکت دارند و قم به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی و اصلی استعدادیابی کشور در دو بخش مردان و زنان فعالیت کرده و بر‌ترین‌ها را به تیم‌های ملی معرفی می‌کند.

پنجه‌باشی بیان کرد: رشته بدمینتون در قم هم در بعد ورزشکار و هم در بعد داور و مربی در سطح قابل قبولی قرار دارد چنان که بدمینتون قم دارای یک داور جهانی، یک داور ملی و یک داور درجه یک است و ۵ داور درجه ۲ بدمینتون نیز در قم فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: دوره درجه ۳ مربیگری بدمینتون مردان روز ۲۱ خرداد ماه در قم برگزار می‌شود و تا ۲۶ خرداد به طول می‌انجامد و ۱۷ نفر از ۲۰ شرکت کننده در این کلاس مربی‌گری، قمی هستند ضمن اینکه یک مربی از اهواز و ۲مربی از ملایر در این دوره در قم شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت بدمینتون قم تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۰ مربی و ۱۵۰ داور بدمینتون در قم وجود دارند که در مجموع حدود ۲۰ نفر این تعداد، فعال هستند.

پنجه‌باشی خاطرنشان کرد: سومین دوره لیگ بدمینتون استان قم در رده سنی نوجوانان نیز امسال برگزار می‌شود و ۴ تیم از هیئت بدمینتون و ۴ تیم از آموزش و پرورش در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjitet.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما