يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 22105

تجلیل از کاراته کاهای موفق قم در لیگ های کاراته کشور

قم نيوز : قم نیوز: هیئت کاراته استان قم از تیم ها و کاراته کاهای موفق قم در مسابقات سوپر لیگ و لیگ کاراته نوجوانان باشگاه های کشور تجلیل کرد.
تجلیل از کاراته کاهای موفق قم در لیگ های کاراته کشور
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از تیم های موفق کاراته قم در لیگ‌های سال ۱۳۹۲ کاراته کشور شامگاه شنبه در شب میلاد حضرت فاطمه(س) در مراسمی باشکوه با حضور مسئولان استانداری قم، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم و پیشکسوتان و قهرمانان این رشته و سایر رشته ها برگزار شد.

۳۰ تا ۴۰ درصد مدال های ورزش قم به کاراته اختصاص دارد


نخستین سخنران این مراسم که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود که با بیان اینکه کاراته از رشته های سرآمد ورزش قم است و سهم بزرگی در موفقیت های ورزش قم در میادین برون مرزی دارد، اظهار داشت: تقریبا هر ساله بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مدال های کسب شده این استان از مسابقات داخلی و برون مرزی توسط ورزشکاران رشته کاراته به دست آمده است و ما بقی مدال های ورزش قم را سایر رشته ها کسب می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ما کاراته را رشته ای موفق می دانیم چون هم مربیان و نیروی انسانی فعال و متخصص در این رشته زیاد هستند و هم اینکه انگیزه و علاقمندی زیادی توسط زحمت کشان این رشته در بین نوجوانان و جوانان قمی ایجاد شده است.

آذرخودرو نوین نخستین نماینده قم در سوپر لیگ کاراته کشور


دومین سخنران این مراسم حسن عابدی رئیس هیئت کاراته استان قم بود که در سخنانی اظهار داشت: سالیان سال بود که قم به عنوان یک استان موفق در کاراته کشور با وجود برخورداری از قهرمانان و افتخارآفرینان متعدد در سوپر لیگ حضور نداشت اما با حمایت مسئولان شرکت آذرخودرو نوین قم در سال ۱۳۹۲ این مهم محقق شد و این تیم عنوان ارزشند نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

سومین سخنران این مراسم سیدحسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم بود که بر لزوم ایجاد شرایط مساعد برای فعالیت بخش خصوصی در ورزش تاکید کرد و عنوان داشت: دولت به تنهایی نمی تواند بار ورزش قهرمانی را بر عهده بگیرد بنابراین وظیفه تمامی مسئولان استان است که شرایط را برای حضور بخش خصوصی در ورزش ایجاد کنند.

تجلیل از تیم های کاتا و کومیته آذرخودرو نوین به عنوان قهرمان و نایب قهرمان کشور

در این مراسم از امیر مهدی زاده، محمد شایگان، ناصر نجفی، محمدهادی داودآبادی، سامان حیدری، داود شاهچراغی، جمشید حسینی، بهنام قاسمی، رضا خداشناس، علی حاتمیان، سعید برخورداری، سعید علی پور، امید رنجبران، ابراهیم حسن بیگی، محمد فداکار، رضا اکرام زاده، مهدی دولی خانی و مرتضی علامه روشن به عنوان اعضای تیم کاراته آذرخودرو نوین قم تجلیل شد.

این در حالی است که تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در فصل سپری شده مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه های کشور در رقابت با ۹ تیم دیگر حاضر در این پیکارها موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ کشور شد.

در این مراسم همچنین از بیطرفان و خلیلی به عنوان دو تن از پیشکسوتان کاراته قم تجلیل و قدردانی شد، ضمن اینکه غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی، علی ابراهیم زاده به عنوان مربی، حمید کریمی و مجید کریمی به عنوان کمک مربی، نجفعلی مقدم به عنوان مربی کاتا، علی طاهریان به عنوان مربی بدنساز، مهدی کریمی به عنوان سرپرست، ابوالفضل آردین به عنوان مدیر تدارکات، ابوالفضل حسن بیگی به عنوان مدیر تیم آذرخودرو نوین قم و حسن عباس زاده و ابراهیم ماجد به عنوان داوران کاراته قم تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjive8.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما