يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 29135
مدیرکل راه و شهرسازی قم :

دفتر تسهیل‌گری خدمات احیای بافت فرسوده قم بهره‌برداری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از فعالیت دفتر تسهیل‌گری خدمات احیای بافت فرسوده قم در اسفندماه امسال خبرداد.
دفتر تسهیل‌گری خدمات احیای بافت فرسوده قم بهره‌برداری می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی از راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری خدمات احیای بافت فرسوده در قم خبرداد و اظهارداشت: این دفتر در راستای خدمتگزاری به مراجعان احیای بافت فرسوده شهر قم راه‌اندازی و فعال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه دفتر تسهیل‌گری در منزل تاریخی یزدان پناه راه اندازی می‌شود، افزود: با توجه به ساماندهی مراجعات مردمی احیای بافت فرسوده که پیش از این در قانون، دفا‌تر خدمات نوسازی محلات نامگذاری شده بود، جهت تجمیع امور خدمتی در این خصوص دفتر تسهیل‌گری احیای بافت فرسوده شهر قم تا نیمه نخست اسفندماه سالجاری فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دفتر در خانه تاریخی یزدان پناه واقع در محله باغ پنبه فعالیت خواهد کرد، گفت: در این دفتر حضور نمایندگانی از وزارت متبوع شرکت عمران بهسازی شهری ایران، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نماینده‌ای از شهرداری قم تشکیل می‌شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: فعالان در دفتر تسهیل گری خدمات احیای بافت فرسوده به امور خرید و فروش، صدور پروانه و دیگر امور مربوط به اجرای پروژه احیای بافت فرسوده در قم اقدام می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه بخش مهمی از سیاستگذاری دولت در راستای تامین مسکن براحیای بافت فرسوده است، عنوان کرد: همچنین ضرورت ساماندهی و تسهیل خدمات رسانی به مراجعان از اولویت‌های احداث دفتر تسهیل‌گری احیای بافت فرسوده در قم است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjive8.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما