شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 51185
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم ليگ كشتي‌ نوجوانان كشور

كشتي‌گيران مدافع حرم قم به مصاف هیأت‌ همدان مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: كشتي‌گيران تيم شهداي مدافع حرم قم در سومين هفته رقابت‌هاي ليگ كشتي منطقه‌اي باشگاه‌هاي كشور برابر تيم هیأت‌ همدان صف‌آرايي مي‌كنند.
كشتي‌گيران مدافع حرم قم به مصاف هیأت‌ همدان مي‌روند
به گزارش قم نیوز، کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم بعد از دو مسابقه نزدیک و سخت با حریفان خود از تهران و مرکزی راهی همدان شدند تا در هفته سوم از مسابقات فصل 1396 لیک منطقه‌ای کشتی نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریف خود بروند.

این در حالی است که شروع کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در دوره جدید رقابت‌های لیگ منطقه‌ای با پیروزی این تیم در دو رقابت فرنگی و پهلوانی برابر هیأت‌ مرکزی و یک باخت در رشته آزاد همراه بود، اما کشتی‌‌گیران قم هفته دوم لیگ را با شکست برابر رقبای تهرانی خود سپری کردند.

لیگ کشتی منطقه‌ای نوجوانان باشگاه‌های کشور در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی با حضور استعدادهای این رشته از استان‌های مختلف عصر نخستین روز مرداد ماه پیگیری می‌شود و تیم‌ها در هر سه رشته برابر یکدیگر به میدان می‌روند، در حالی که این هفته نوبت به رویارویی کشتی‌گیران شهدای مدافع حرم قم با هیأت‌ همدان است.

کشتی‌گیران قم در حالی راهی همدان شده‌اند که در یکی از هفت مسابقه هفته نخست پیکارهای سال 1396 لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی رده سنی نوجوانان کشور میزبان هیأت‌ مرکزی بودند و دو برد در فرنگی (8 بر 2) و پهلوانی (2 بر 1) و یک باخت در کشتی آزاد (7 بر 3) را تجربه کردند.

تیم شهدای مدافع حرم قم در هفته دوم برابر تیم تهران به میدان رفت، مسابقه‌ای که همچون هفته نخست در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد‌الائمه منطقه نیروگاه به انجام رسید و این تیم در رشته آزاد 9 بر صفر، در رشته پهلوانی 3 بر صفر و در کشتی فرنگی نیز 8 بر 2 شکست خورد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، هفته سوم لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور روز یکشنبه اول مرداد ماه در هفت استان برگزار می‌شود و تیم شهدای مدافع حرم قم در حالی برابر همدان به میدان می‌رود که سرپرست این دیدار ایوب منزه‌شایسته است و مسوولیت سرپرست فنی را مرتضی زورمند داور درجه یک بین‌المللی از البرز بر عهده دارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjivei.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما