پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 52445
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هشتم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

قضاوت داور مطرح فوتسال قم در مصاف قهرمان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: داور مطرح فوتسال استان قم اين هفته يكي از مهمترين ديدارهاي نيم‌فصل نخست ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را قضاوت مي كند.
قضاوت داور مطرح فوتسال قم در مصاف قهرمان‌ها
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته هشتم از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکل همزمان از ساعت 18 روز جمعه 27 مرداد ماه در شهرهای قم، تهران، قرچک، تبریز، مشهد، بندرعباس و ساوه به انجام می‌رسد.

در حالی که دو نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران و هیأت‌ قم نیز در این فصل از رقابت‌ها حضور دارند و این هفته آتلیه‌طهران میزبان مقاومت قرچک است و هیأت‌ قم به میهمانی پارسیان شهر قدس می‌رود، چند تن از داوران فوتسال قم نیز هر هفته قضاوت رقابت‌های لیگ برتر را انجام می‌دهند.

یکی از داوران با تجربه و شاخص فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته در کشور، حمیدرضا طیب‌طاهری است که روز جمعه دیداری فوق‌العاده مهم از هشتمین هفته فصل 1396 لیگ برتر فوتسال ایران بین تیم‌های مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان را قضاوت می‌کند.

این مسابقه را می‌توان مصاف قهرمانان سال 1395 دو لیگ مهم فوتسال باشگاه‌های ایران دانست، زیرا تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان در سال قبل بالاتر از 13 مدعی دیگر عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را به دست آورد و تیم مقاومت قرچک نیز قهرمان لیگ دسته اول فوتسال ایران شد.

در لیگی که تیم گیتی‌پسند اصفهان عنوان قهرمانی آن را کسب کرد، یاسین‌پیشرو نماینده قم بود و با هدایت محمدرضا حیدریان در نهایت به مقام دهم ین 14 تیم لیگ برتری دست یافت اما در لیگی که مقاومت قرچک قهرمان شد، تیم آتلیه‌طهران قم به رهبری سیدوحید غیاثی یکی از مربیان موفق بومی به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

قمی‌ها این هفته در حالی شاهد قضاوت حمیدرضا طیب‌طاهری داور مطرح فوتسال قم در مصاف حساس مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان هستند که این بازی در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک به انجام می‌رسد و دیگر اعضای تیم داوری این دیدار علیرضا عبدالغنی، عرفان حجاب و میلاد امیری هستند و هرمز مشفق بر بازی نظارت می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjixei.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما