چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 41465
منبع : پایگاه خبری پلیس
فرمانده انتظامی استان قم:

تبلیغات پلیس در هفته ناجا رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تقارن هفته ناجا امسال با ایام محرم گفت: اقدامات تبلیغاتی پلیس در هفته ناجا باید رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد.
تبلیغات پلیس در هفته ناجا رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در ابتدای نشست هم اندیشی هفته ناجا که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان قم و با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی این فرماندهی برگزار شد، ابراز کرد: امیدواریم پلیس قم نیز امسال همانند سال گذشته در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا رتبه اول را در استان‌های هم گروه کسب کند.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما فقط کسب جایگاه برتر نیست، تصریح کرد: ما می‌خواهیم عزت و اعتبار ناجا را ارتقاء داده چون محصول این مهم امنیت و آسایش مردم بوده که کسب رضایت پروردگار را به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم سپس با اشاره به شعارهفته ناجا سال جاری با عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش» افزود: امسال هفته ناجا از نهم تا پانزدهم مهر ماه برگزار می‌شود.

مجتبایی با بیان اینکه 70 برنامه در طول هفته ناجا پیش بینی شده، به برگزاری نشست خبری فرماندهی با اصحاب رسانه پیش از هفته ناجا اشاره و خاطرنشان کرد: دیگر برنامه‌ها با این 70 برنامه اصلی ادغام می شود.

وی افزود: پنج کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات و پشتیبانی، بازرسی و نظارت، اعتبارات و منابع مالی، اجرایی و آموزش همگانی و مشارکت وظیفه پیشبرد برنامه‌ها را در طول این هفته در دستور کار قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه به دنبال توسعه کمی برنامه‌ها نبوده بلکه توسعه کیفی مدنظرمان است، به تقارن هفته ناجا امسال با ماه محرم اشاره و تاکید کرد: باید اقدامات تبلیغاتی پلیس رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjixex.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما