سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۱
کد مطلب : 37055
شهردار قم مطرح کرد

تکمیل رینگ‌های درون‌شهری قم برای ایجاد آرامش ترافیکی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: باید رینگ‌های درون‌شهری برای حمل و نقل تکمیل شود تا بتوانیم شاهد آرامش ترافیکی در شهر باشیم.
تکمیل رینگ‌های درون‌شهری قم برای ایجاد آرامش ترافیکی
به گزارش قم نیوز، مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین سورتمه ریلی اظهار کرد: امروز ۱۳۵ طرح و پروژه در قسمت‌های عمرانی خدماتی، ترافیکی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار قم با اشاره به ضرورت تکمیل رینگ‌های اول، دوم و سوم حمل و نقل درون‌شهری گفت: هفت خیابان در مناطق هشتگانه قم امروز بازگشایی شد و ۲۴ بوستان شهری افتتاح شد که بهره‌برداری از این بوستان‌ها به بهبود اوضاع زیست محیطی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های محله محور، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، تقویت ناوگان اتوبوسرانی با ۵۰ دستگاه، اضافه شدن پنج خط بی‌آر‌تی و فیبرنوری گفت: احداث بلوار مرجعیت نویدی برای ساکنان منطقه پردیسان است چرا که این منطقه از نظر مسیر دسترسی مشکلاتی دارد که با احداث این محور از این مشکلات کاسته می‌شود و فاز اول این پروژه را تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسانیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به کلنگ‌زنی ایستگاه مترو میدان شهیدمطهری اضافه کرد: ۶۹۰۰ متر تونل قطار شهری احداث شده است و پنج ایستگاه دیگر نیز باید احداث شود و به دنبال این هستیم که فاز اول را به طول ۵.۲ کیلومتر راه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده پروژه‌های جدید خواهیم داشت که تکمیل کننده رینگ جدید شده و اگر این رینگ‌ها تکمیل شود آرامش ترافیکی در شان شهر قم حاصل می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjiyet.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما