يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 49746
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

برگزاري 2 اردو براي افزايش قدرت تكواندوكاران قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم از برگزاري اردوهاي مشترك تيم‌هاي سه رده سني تكواندو قم با تيم‌هاي مطرح كشور براي حضور موفق در مسابقات پسران ايران خبر داد.
برگزاري 2 اردو براي افزايش قدرت تكواندوكاران قم
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی، اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در انتظار تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار قم است و به همین منظور اعضای این تیم مشغول تمرینات آماده‌سازی خود هستند.

وی با اشاره به تشکیل اردوهای این تیم در خانه تکواندو قم از برگزاری اردوی مشترک تیم منتخب نونهالان پسر قم با تیم استان مرکزی خبر داد و افزود: اردوی مشترک تیم‌ منتخب نونهالان قم و اراک به میزبان هیات تکواندو قم و در سالن شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم ابراز کرد: نونهالان منتخب تکواندو قم تمرینات آماده‌سازی خود را از اردیبهشت ‌ماه زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند و هیأت‌ نیز به منظور حضور موفق این تیم در مسابقات قهرمانی کشور با هدف ایجاد آمادگی روحی و روانی، اقدام به برنامه‌ریزی برای تشکیل اردوهای مشترک با تیم‌های سایر استان‌ها کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌ منتخب نونهالان پسر هیأت‌ تکواندو قم نخستین اردوی مشترک تمرینی خود را با تیم منتخب استان مرکزی برگزار کرد تا به شناسایی نقاط ضعف و قوت خود پرداخته و با قدرت در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یابد، رقابت‌هایی که 12 و 13 تیر ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

جمشیدی در ادامه به پیش‌بینی اردوی دیگری برای تکواندوکاران دو رده سنی دیگر قم اشاره و بیان کرد: اردوی مشترک بعدی تکواندوکاران قم برای افزایش آمادگی آنها با تیم منتخب هیأت‌ لرستان در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام به رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نوجوانان کشور نیز در راه است، خاطرنشان کرد: اردوی مشترک قم با لرستان در این دو رده سنی از روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی سی‌ام خرداد ماه در قم زیر نظر کادر فنی دو تیم برگزار می‌شود که امیدوارم در نهایت به درخشش نمایندگان قم در مسابقات کشوری بیانجامد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmaex.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما