سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 28596
فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح:

تعمیق اندیشه‌های اسلامی در غرب از ابعاد مهم نامه رهبر معظم انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: " مقابله با موج اسلام هراسی"، "تعمیق اندیشه‌های اسلامی در سطح قشر خاکستری جهان غرب" و " مسئولان فرهنگی کشورمان" از ابعاد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.
تعمیق اندیشه‌های اسلامی در غرب از ابعاد مهم نامه رهبر معظم انقلاب بود
به گزارش قم نیوز ، سردار بهروز اثباتی اظهار داشت: ابتکار و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در صدور این پیام تاریخی، دارای سه وجه و زوایای مختلفی از جمله " مقابله با موج اسلام هراسی"، " تعمیق اندیشه های اسلامی در سطح قشر خاکستری جهان غرب" و " مسئولان فرهنگی کشورمان" است.
 
فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی با غرب است، افزود: تدبیر رهبر معظم انقلاب در صدور پیام دعوت جوانان غرب برای تحقیق و تفحص بدون واسطه پیرامون اسلام، در واقع سدّ عظیمی را در برابر هجمه دشمنان نسبت به اسلام و موج اسلام هراسی آنان به ویژه اعیادی رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف ایجاد کرد.
 
وی افزود: شناسایی و فعال کردن قشر خاکستری جوامع غرب پیراموان اندیشه های اسلامی، جنبه دیگر پیام رهبر فرزانه انقلاب می باشد که بی شک نتیجه و ثمرات مثبت آن را در آینده‌‌ای نزدیک شاهد هستیم.
 
سردار اثباتی، گوشزد به مسئولان فرهنگی را بُعد دیگر پیام رهبری توصیف و تصریح کرد: حضرت آقا در این پیام به مسئولان فرهنگی کشور گوشزد می‌کنند که این عرصه را دریابید، عرصه‌ای که مرز، ادبیات، زمان در آن معنایی ندارد.
 
فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فضای مجازی هم تهدید را ایجاد می‌کند هم فرصت را خلق می‌کند، ما باید با برنامه ریزی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از ظرفیت‌های موجود محیط مجازی در جهت نشر ارزش‌ها، معارف، دانش‌های انقلاب اسلامی بهره کافی ببریم.
 
وی اظهار داشت: امروز جنگ فیزیکی ما به پایان رسیده، اما در حال جنگی به مراتب حساستر هستیم که‌‌ همان جنگ فرهنگی بوده و دشمن برای این جنگ تمام عیار چیزی کم نگذاشته است.
 
سردار اثباتی افزود: امروز مخاطبان جوان ما که تحت آماج عملیات اسلام هراسی دشمنان هستند، به نوعی محور هدایتی احتیاج دارند که مقام معظم رهبری در این پیام، مسیر و نقشه راه را ارائه کردند و امید است تا همه ما خوب ببینیم، بشنویم و به کار ببندیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjmie8.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما