شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 28686
قائم مقام شهردار قم:

۱۴۳ پروژه عمرانی قم در دهه فجر افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: بیش از ۱۴۳ پروژه عمران شهری در حوزه‌های مختلف خدماتی، ترافیکی، عمرانی، فرهنگی در دهه فجرامسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
۱۴۳ پروژه عمرانی قم در دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز ، اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم ویژه ایام دهه فجر اظهار داشت: در مجموع 143 پروژه شاخص در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ویژه دهه فجر امسال آماده افتتاح است.
 
قائم مقام شهردار قم با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق مختلف شهر عنوان کرد: این اتفاق که در سطح مناطق هشتگانه شهر قم به وقوع می‌افتد جز برنامه‌های بی‌سابقه و کم‌نظیری است و باعث می‌شود تا تمام نقاط شهر تحت به نحوی مطلوب تحت پوشش خدمات آتش‌نشانی و ایمنی قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر هر شب در یکی از مناطق جشن انقلاب به همراه مراسم برای افتتاح پروژه‌های آن منطقه برگزار می‌شود.
 
زارعی کوشا با تأکید به برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام الله دههٔ فجر عنوان کرد: برگزاری 10 نمایشگاه در نقطه مختلف شهر با تاکید بر واکاوی و باز معرفی ریشه‌های انقلاب و شناساندن اقدامات رژیم طاغوت در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.
 
قائم مقام شهردار قم با اشاره به اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: در همین راستا شهرداری قم با همکاری بعثه مقام معظم رهبری نمایشگاه «رسول مهربانی» را در قم برگزار می‌کند.
 
وی با تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی در این ایام است، عنوان کرد: شهروندان عزیز قمی در تمام برنامه‌ها و جشن‌های در نظر گرفته شده توسط شهرداری مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjmme8.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما