چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 20666

براي پیروزی در هر 3 بازی آینده متحد هستیم

قم نيوز : قم نيوز: كاپيتان تيم فوتبال صباي قم گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه پیگیر رفع مشکلات مالی تیم هستند و ما نیز آماده خواهیم شد تا در هفته‌ های پایانی ليگ برتر حریفان خود بهترین نتایج را کسب کنیم
براي پیروزی در هر 3 بازی آینده متحد هستیم
به گزارش قم نيوز، مرتضي كاشي تصریح کرد: تيم صبا با انجام تمرینات خود تلاش می کند تا به شرايط بسيار خوبي دست یابد، ما در تمام روزهاي اين هفته با تلاش و انگيزه بيشتر سعي خواهیم کرد تا خود را براي بازي حساس مقابل ذوب آهن، مس و سایپا آماده كنيم.

وي ادامه داد: تیم ما در هفته های سپری شده از لیگ چند بازیکن مصدوم داشت اما كادر پزشكي تيم تلاش کرده اند تا بازيكنان مصدوم را به شرايط ايده‌آل برسانند و خوشبختانه وضعيت آنها بهبود یافته و اين بازيكنان در بازی های آینده به ما كمك می کنند.

كاپيتان تيم فوتبال صباي قم با اشاره به بازی هفتم فروردین صبای قم با ذوب آهن اصفهان که در قم برگزار می شود، افزود:‌ تيم ذوب آهن اصفهان براي ما قابل احترام است و هرگز به اينكه اين تيم در چه مكاني از جدول رده بندي قرار دارد نگاه نمي‌كنيم بلكه احتمال دارد سخت‌ترين بازي ما در ليگ برابر اين تيم باشد چرا حریف در این دیدار به آب و آتش می زند و ما باید در خانه از فرصت میزبانی برای کسب پیروزی به خوبی بهره ببریم و انشاالله با یپروزی در این دیدار خیال خود را از بابت جایگاه صبا در لیگ آینده مطمئن کنیم.

وي با اشاره به اينكه ذوب آهن اصفهان برای جدایی از انتهای جدول با تمام قدرت به مصاف صباي قم مي‌آيد، ابراز داشت: با اين حال تك تك بازيكنان صبا براي اين ديدار با توانايي بالا بازي خواهند كرد زيرا در هفته‌هاي اخير واقعا حق ما اين نبوده كه خوب بازي كنيم و نتيجه نگيريم.

كاشي خاطرنشان كرد: صبای قم در جدول وضعيت به مراتب بهتري نسبت به ذوب آهن اصفهان دارد و براي رسيدن به بالاي جدول نيز تلاش مي‌كند، همين موضوع يك امتياز مثبت براي ما به حساب مي‌آيد، چون برابر تيمي قرار مي‌گيريم كه چیزی برای از دست دادن ندارد.

وي عنوان داشت: در سه بازي باقي‌ مانده تا پايان مسابقات اين فصل ليگ برتر فوتبال كشور، بايد همه دست به دست هم دهيم، از مديريت باشگاه گرفته تا بازيكنان و تماشاگران بايد تلاش كنند تا تيم با سابقه صباي قم در جدول رده بندي و در ميان تيم‌هاي بالانشين به جايگاه واقعي خود برسد.

مدافع با تجربه صباي قم اضافه كرد: اينكه صباي قم در پايان فصل در چه جايگاهي قرار مي‌گيرد سخت است اما فاصله تيم‌ها با هم زياد نيست و بايد از اين به بعد به بازي‌های آتی به چشم ديدارهاي حذفي نگاه كنيم زيرا ما در هفته‌هاي گذشته موقعيت‌ها و امتیازات خوبي را از دست داده ايم.

وي با تاكيد بر اينكه بايد تمركز خود را در خط دفاع هم بالا ببريم و از سه بازي باقي مانده بيشترين امتياز را كسب كنيم، تاكيد كرد: ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و سایپا تيم های خوب و با تجربه‌اي هستند و به سه امتياز اين بازي ها همانند ما نياز دارند ولي ما بايد حساب شده بازي كنيم زيرا عملكرد ما در بازي‌هاي باقي مانده نقش مهمي دارد و اميدوارم اتفاقات بهترین نتایج را کسب کنیم.

ديدار صباي قم و ذوب آهن اصفهان عصر هفتمین روز فروردين از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفري يادگار امام برگزار مي‌شود و صباي قم برای کسب آمادگی حضور در سه بازی باقی مانده از لیگ سیزدهم از امروز تمرینات خود را در قم برگزار مي‌كند.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcjmme8.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما