سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 26886

تیم بسکتبال قم برابر همدان به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال قم در مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قم برابر همدان به پیروزی رسید و گام نخست را در این مسابقات محکم برداشت.
تیم بسکتبال قم برابر همدان به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، مسابقات مشترک بسکتبال نوجوانان و جوانان کشور در قم آغاز به کار کرد و در روز نخست این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان تیم بسکتبال قم نخستین پیروزی خود را به دست آورد.

مسابقات بسکتبال نوجوانان و جوانان کشور در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار می‌شود و بسکتبالیست‌های نوجوان قم در نخستین بازی به مصاف تیم بسکتبال همدان رفتند و این تیم را شکست دادند.

در این مسابقه، تیم بسکتبال قم از کوار‌تر نخست بازی را در اختیار گرفت و با حفظ اختلاف چند امتیازی خود تا پایان مسابقه اجازه نزدیک شدن امتیازات همدانی‌ها را نداد و در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۶۵ برابر این تیم به پیروزی رسید.

دومین مسابقه تیم بسکتبال قم برابر استان مرکزی برگزار می‌شود و قمی‌ها در صورت پیروزی در این مسابقه در یک قدمی صعود از گروه خود به مرحله دوم قرار می‌گیرند در حالی که تنها یک تیم از این گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.

نیما نبی گل، علی ولایی، متین اشراقی، پویا حاجی خانی، محمد مهرعلی‌پور، مجتبی عبدالحی، پوریا قاسمی، مهدی کرمانی، محمد می‌رحبیبی و مهدی گائینی بازیکنان تیم بسکتبال قم را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند در حالی که سعید روحانی به عنوان مربی و مهدی نجاتی به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارند.

در این رقابت‌ها علاوه بر تیم‌های قم، مرکزی و همدان، تیم‌های بسکتبال قزوین و البرز نیز حضور دارند و به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmoe8.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما