پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 23816

شکست تیم تنیس آریا گرانول قم برابر نماینده خراسان رضوی

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس آریاگرانول قم در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی کشور برابر نماینده خراسان رضوی بازنده شد تا به کار خود در این مسابقات پایان دهد.
شکست تیم تنیس آریا گرانول قم برابر نماینده خراسان رضوی
به گزارش قم نیوز، مسابقات تنیس قهرمانی کشور در ارومیه ادامه یافت اما نماینده قم در مسابقه چهارمین مسابقه خود برابر نماینده مشهد در میدان حاضر نشد تا ۳ بر صفر بازنده شود.

به نظر می‌رسد شکست تیم تنیس قم در ۳ بازی نخست و از دست دادن شانس صعود به مرحله دوم سبب بازگشت این تیم به قم و عدم حضور برابر تیم مشهدی شده است.

نماینده تنیس قم که امسال با نام آریا گرانول قم در مسابقات تنیس قهرمانی کشور شرکت کرد در نخستین بازی خود برابر تیم ارومه تهران قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک با نتیجه دو بر یک برابر تیم تنیس ارومه تهران مغلوب شد.

تنیسورهای قمی در دومین مسابقه خود برابر میزبان قرار گرفتند اما نتوانستند شکست روز نخست را جبران کنند و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آشور ارومیه شکست خوردند.

سومین بازی نماینده قم برابر هیئت تنیس اصفهان برگزار شد که به شکست دو بر صفر تیم تنیس آریا گرانول قم انجامید.

تیم هیئت تنیس قم با تیمی کاملا بومی متشکل از مرتضی قنبری، علیرضا ضابطان، امیر صفاری، هادی افشاری به مصاف حریفان رفت ضمن اینکه مرتضی قنبری به عنوان مربی و بازیکن هدایت این تیم را بر عهده داشت.

تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، روئین بتون باختر ارومیه، آشور ارومیه، ابرا مشهد، آکادمی تنیس خانه اصفهان، پاسارگاد رشت، هیئت تنیس اصفهان، فولاد آلیاژی یزد، ارومه تهران، آکادمی الیت همدان، جاویدان تهران، آریا گرانول قم، فولاد مبارکه سپاهان، تیم تنیس ارتش و پورشینا نوشهر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmoe8.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما