شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 12836
حجت الاسلام وافی خبر داد:

توزیع بیش از 50 هزار بروشور فرهنگی میان زائران مسجد مقدس جمكران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای فرهنگی مسجد جمکران از توزيع بيش از 50 هزار بروشور فرهنگي ميان زائران مسجد مقدس جمكران خبر داد.
توزیع بیش از 50 هزار بروشور فرهنگی میان زائران مسجد مقدس جمكران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مرتضی وافی اظهار داشت: جهت ایجاد ارتباط صمیمی با زائران کشورهای خارجی و خوش آمدگویی به آنان، مترجمانی با مسلط به ۶ زبان زنده دنیا اعم از فرانسوی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی، اردو، روسی و عربی در ورودی درب های مسجد جمکران حضور دارند.

وی عنوان کرد: نمایشگاهی توسط روابط عمومی مسجد مقدس جمکران دایر است که در آن علاوه بر توزیع بیش از ۵۰ بروشور میان زائران ، با به نمایش گذاشتن تابلوهای فرهنگی خدمات ارائه شده به زائران در طول یک سال گذشته مستندسازی شده است.

وی تصریح کرد: زائران می توانند با ارائه بن کتاب، کتاب های مورد نیاز خود را ا با تخفیفی ویژه از فروشگاه محصولات فرهنگی خریداری کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: در نمایشگاه دائمی مسجد مقدس جمکران نیز علاوه بر تمام آثار علامه شهید مرتضوی کتاب های دیگری نیز با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های خیمه معرفت، غرفه های حجاب و عفاف و محافلی با موضوعات اندیشه مطهر برگرفته از کتب شهید مطهری در داخل مسجد ویژه خواهران ارئه می شود.

حجت الاسلام وافی عنوان کرد: سامانه تلفن گویای ۷۲۲۵۰۵۰ ، ۲۴ ساعته برنامه های مسجد مقدس جمکران را در ایام نوروز و فاطمیه بیان می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز از ۲۹ اسفند الی ۱۶ فروردین ۹۲ ادامه دارد بیان داشت: در نمایشگاه بزرگ "کتاب فاطمی" کتاب هایی در شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) از ناشران مسجد جمکران و دیگر ناشران با تخفیف ۴۰ درصد به متقاضیان کتاب ارائه می شود.

دبیر شورای فرهنگی مسجد جمکران با بیان اینکه در ایام نوروز بعد از هر نماز ذکر توسل برگزار شده عنوان داشت: لوح فشرده "با نوای آب و آفتاب" حاوی سخنرانی حجت الاسلام انصاریان و یک دوره کامل درباره شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که به صورت انبوه به زائران عرضه می شود.

وی ابراز داشت: پرسش هایی از محتوای این نرم افزار طراحی شده که علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ۹۲ با ارسال پاسخ های خود به صندوق پستی مندرج بر روی آن، برنده سفر به کربلای معلا و مشهد مقدس باشند.

"ام ابیها" اولین کتاب شعرغلام رضا سازگار منتشر می شود
حجت الاسلام وافی با اشاره به اینکه موسوعه شعر مهدوی به زودی منتشر می شود بیان کرد: "ام ابیها" اولین کتاب شعرغلام رضا سازگار از ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت آن حضرت است که به زودی توسط انتشارات مسجد جمکران تولید و بین مداحان کشور توزیع می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با همکاری غلام رضا سازگار، دفتر شعر و ادبیات شعر آئینی در مسجد مقدس جمکران به زودی افتتاح می شود.

برگزاری نمایشگاهی جهت آشنایی با فرق وادیان
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: نمایشگاهی جهت آشنایی با فرق و ادیان در حال برگزاری است و بیش از ۲۰ طلبه برنامه های متنوعی در موضوعاتی چون آسیب های عرفان های کاذب و ذاله به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

وی بیان کرد: نمایشگاه "حریم نماز" با مشارمت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) مقابل درب یک مسجد جمکران برپا است که در آن تابلوهای نفیسی با موضوعات نماز به نمایش گذاشته شده است.

ایجاد ایستگاه بلوتوث "امواج معرفت" در نمایشگاه
وی در این زمینه ادامه داد: همچنین مسابقات گوناگون با موضوعات نماز در این نمایشگاه برگزار شده که جوایز فرهنگی به برگزیدگان اعطا می شود و ایستگاه بولوتوثی نیز با عنوان امواج معرفت در این نمایشگاه ایجاد شده است.

حجت الاسلام وافی اضافه کرد: نمایشگاه دیگری نیز با حضور موسسات و نهادهایی که با مسجد مقدس جمکران مشارکت دارند همچون رادیو معارف، مرکز نور، مرکز مطالعات و پاسخ گویی حوزه علمیه، معاونت تهذیب حوزه علمیه و موسسه سیره شهدا در ابتدای درب یک مسجد دایر است که هر غرفه آن مختص یک موسسه یا نهاد بوده و در آن به بیان گزارش عملکرد و یا ارائه محصولات پرداخته می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmoev.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما