پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 22376

تاکید بر معنویت افزایی در گردان های الی بیت المقدس

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم بر تعمیق و گسترش معنویت و بصیرت در گردان های الی بیت المقدس تاکید کرد.
تاکید بر معنویت افزایی در گردان های الی بیت المقدس
به گزارش قم نیوز، محمد علی مختاران طی سخنانی در جلسه گردان واکنش سریع الی بیت المقدس حوزه شهید قربانی که همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد، گردانهای الی بیت المقدس را کانون معنویت و بصیرت در حوزه های مقاومت برشمرد و نقش آن را در پیشرفت نظامی، علمی و معنوی جوانان تأثیرگذار دانست.

وی با اشاره به اینکه گردان الی بیت المقدس شهید قربانی از گردانهای نمونه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) است افزود: فرماندهان مجرب و متدین گردان باید اخلاق و ادب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده و هم خود اهل عمل به آموزه های دینی باشند و هم در بصیرت بخشی به جوانان کوشا باشند.

مهدی علی بابایی فرمانده حوزه دو شهید قربانی نیز در این جلسه گفت: بصیرت و آگاهی محصول تعلیم و تربیت اسلامی بوده و فرماندهان و بسیجیان همواره باید تزکیه نفس و خودسازی را در راس خط مشی خود قرار دهند.

حسن مهره ساز فرمانده گردان واکنش سریع الی بیت المقدس نیز در پایان این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات گردان در زمینه های فرهنگی، بسیج سازندگی، عملیاتی و حلقه های تربیتی صالحین پرداخت و حضور اعضای گردان را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچون سپری در مقابل تهدیدات دشمنان اسلام خواند.

در این جلسه، ارکان گردان، فرماندهان و ارکان گروهان ها و فرماندهان دسته های واکنش سریع الی بیت المقدس حوزه حضور داشتند.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcjmte8.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما