> انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم | قم نیوز
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۷
کد مطلب : 32366
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد

انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در سال گذشته خبر داد.
انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم
به گزارش قم نگار، محمدابراهیم فقیه‎زاده با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان قم گفت: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری از جمله دستاوردهای این نهاد است.

وی با اعلام اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد، افزود: جهاد دانشگاهی قم در حوزه درمان ناباروری به موفقیت‎های چشمگیری دست یافته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی قم در حوزه درمان ناباروری با استفاده از تکنیک‎های بسیار موثر توانسته است به موفقیت‎های بسیار خوبی دست پیدا کند.

فقیه‌زاده با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه توریسم درمانی بیان کرد: جهاد دانشگاهی قم پذیرای ۴۰۰ زوج از کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم انجام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ابراز کرد: همچنین این مرکز در ایجاد شبکه تله مدی سینگ یا درمان از راه دور کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

فقیه‌زاده یادآور شد: عنایت و امر آیت‎الله صافی گلپایگانی به جهاد دانشگاهی استان قم در زمینه توسعه پژوهش‎های علمی پشتوانه بسیار مستحکمی برای ادامه این روند بود.

وی فعالیت علمی در زمینه درمان ناباروری مبتنی بر رعایت فتاوای شرعی را از جمله کارهای بارز این نهاد ذکر و تاکید کرد: در مرکز درمان ناباروری از پرداختن به مسائل اختلافی در فتاوای فقهی پرهیز شده و تمام کارها مبتنی بر فتاوای قطعی مراجع صورت می‎گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmtet.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما