دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 46316
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم مطرح کرد:

نقش نبود روشنایی در بروز تصادفات در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: نبود روشنایی در بروز تصادفات در شهر قم نقش زیادی دارد.
نقش نبود روشنایی در بروز تصادفات در قم
به گزارش قم نیوز، احمد پوربافرانی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی شورای شهر در خصوص تصادفات ناشی از عدم وجود روشنایی کافی که در سالن جلسات شورای شهر قم برگزار شد، با اشاره به عوامل تصادفات در شهر اظهار کرد: بحث روشنایی در بروز تصادفات نقش زیادی دارد، تصادفات متعددی در شهر قم داشتیم که با کمترین هزینه در بحث روشنایی خسارت آن کمتر می‌شد، در سهم تاثیر ادارات در تصادفات، اداره برق نسبت به ادارات دیگر نقش کمتری دارد.

وی ادامه داد: در برخی نقاط شهر قم کمبود روشنایی وجود دارد که بارها برای رفع نقص آن مکاتباتی داشتیم، از جمله این نقاط می‌توان به پشت کوه خضر اشاره کرد، هم اکنون در شهر قم اختلافاتی بین اداره برق و شهرداری در زمینه تامین روشنایی وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم افزود: خواسته پلیس این است که به علت حفظ جان مردم نقص‌های موجود در زمینه روشنایی در سطح شهر قم برطرف شود. زمانی که مکاتبات به نتیجه نمی‌رسد، سهم سازمان‌ها را در زمینه تصادفات در نظرگرفته می‌شود.

پوربافرانی با اشاره به نقاط حادثه خیز شهر قم اظهار کرد: باید با هماهنگی دستگاه‌های مختلف معضل نبود روشنایی را در برخی از نقاط این شهر را برطرف کنیم، جلسه قبلی با شورای شهر قم در زمینه تصادفات موتورسیکلت، جلسه پرباری بود و دادستان قم در این زمینه هم ورود کرده است.

وی ادامه داد: باید مشکل نبود روشنایی را در نقاط مختلف شهر قم برطرف کنیم تا دستگاه‌های خدمت رسان در تصادفات مقصر محسوب نشوند.

قیصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان قم در بخشی از این جلسه گفت: از ابتدای سال در ۴۳ نقطه شهر قم تصادف اتفاق افتاد که در برخی از این نقاط مشکل روشنایی وجود داشت، باید این نقاط به سرعت اصلاح شود تا تصادفات اتفاق نیفتاد، مشکل برخی از این نقاط به سادگی قابل حل است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcjmtex.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما