چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 44336
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد

اعزام 1200 امدادگر در ایام اربعین به عراق

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امدادگری و درمان در زمان بحران نیز به عهده این جمعیت است و در ایام اربعین نیز بیش از هزار و 200 نفر در خاک عراق به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی بودند.
اعزام 1200 امدادگر در ایام اربعین به عراق
به گزارش قم نیوز،  سید امیر محسن ضیایی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی گفت: در خصوص عملیات امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم، هر جا که نیاز باشد این جمعیت حضور دارند و اربعین امسال نیز به غیر خدمات‌رسانی در استان‌ها، خود جمعیت هلال احمر به عنوان عضو اصلی ستاد مرکزی اربعین، در کشور عراق نیز حضور داشته داشته و توانست خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: امدادگری و درمان در زمان بحران نیز به عهده این جمعیت است و در ایام اربعین نیز بیش از هزار و 200 نفر در خاک عراق به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی بودند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 تن دارو به صورت زمینی با مجوز نخست وزیری عراق به داخل کشور عراق انتقال داده شد و سه قرارگاه مرکزی در سه مرز ورودی به خاک عراق مستقر شده و 80 پایگاه دیگر در ایام اربعین درگیر مساله امدادرسانی و خدمات‌دهی بودند.

ضیایی اظهار کرد: خدمات جمعیت هلال‌احمر در ایام زیارتی اربعین از درب منزل زائر تا بین الحرمین و برگشت به صورت مستمر بوده و توانست با اطلاع‌رسانی به موقع و امدادرسانی متناسب موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmtex.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما