پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 50186
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

گسترش همکاری پلیس و دستگاه قضایی برای حذف بسترهای جرم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان از گسترش همکاری پلیس قم و دستگاه قضائی برای حذف بسترهای جرم خبرداد.
گسترش همکاری پلیس و دستگاه قضایی برای حذف بسترهای جرم
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار با دادستان قم با تفکیک مقابله و پیشگیری از جرایم اظهار کرد: اقدامات مقابله‌ای با مجرمان باید حذف و بسترهای جرم با نگاه پیشگیرانه در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: خرسندم در پایان یک ماه روزه داری با همدلی و تعهدی که بین مسئولان انتظامی و قضائی استان وجود دارد، نهایت امنیت و آرامش به بهترین شکل ممکن برای مردم قم رقم خورد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: از حمایت‌های دادستان قم نسبت به پلیس استان، بویژه رده‌های تخصصی پلیس آگاهی، امنیت عمومی و از همه مهمتر فرماندهی انتظامی شهرستان قم، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: فرصتی برای ما فراهم شد در آغاز هفته قوه قضائیه که یادآور شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در مرکز حزب جمهوری اسلامی است، در جمع مسؤولان قضائی استان حضور یابیم.

مجتبایی ابراز کرد: قانون، راهنمای دستگاه‌های انتظامی و قضائی است، تا زمانی که ما به قانون تکیه داشته باشیم می‌توانیم با قدرت ماموریت‌های خود را پیش ببریم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در درون استان قم بعضی از متخلفان و هنجارشکنان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش در سطح جامعه هستند، آنچه که مانع رسیدن این افراد به خواسته‌هایشان شده است، دلسوزی و تعهدی است که مجموعه‌های قضایی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به ماموریت‌های خود داشته و پشتکار و تکیه مسؤولان بر قانونی است که بر آن اعتقاد داشته و بدون وقفه در حال حرکت است .

وی خاطرنشان کرد: پلیس قم در کنار دستگاه قضایی برای ایجاد امنیت فراگیر و پایدار حضور دارد و تلاش بر این است که دستورات مقام قضایی را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن اجرا کند تا به نتیجه مطلوب که همان امنیت فراگیر در سطح استان است، نایل شویم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmvei.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما