جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : 37136

تلاش صبا برای به ورزشگاه کشاندن قمی‌ها با استفاده از اعتقادات دینی!

چرا اداره کل ورزش و جوانان استان قم سکوت کرده است؟
قم نيوز : قم نیوز: در حالی که بازی‌های صبای قم از استقبال کمی از سوی تماشاگران برخوردار است، مدیریت این چاره جذب تماشاگر را در مایه گذاشتن از اعتقادات دینی و اعطای کمک هزینه سفر به کربلا دیده است!
تلاش صبا برای به ورزشگاه کشاندن قمی‌ها با استفاده از اعتقادات دینی!
به گزارش قم نیوز، مردم ایران عشق و ارادت عمیقی به اهل بیت(ع) دارند و برای زیارت عتبات عالیات حاضرند زحمت و مشقت زیادی را تحمل کنند. مدیریت تیم صبای قم نیز که از عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) با خبر است، برای جبران کمبود حضور تماشاگران در ورزشگاه، تصمیم به مایه گذاشتن از اعتقادات مذهبی مردم گرفته است.

بنا بر اخباری که به قم نیوز رسیده است، این تیم اعلام کرده است که به مناسبت بزرگداشت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و پاسداشت شهداي مدافع حرم باشگاه صباي قم در نظر دارد جايزه ويژه به قيد قرعه به  ٥٠نفر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام قم(ره)كمك هزينه سفر به كربلاي معلي به ارزش  پنج ميليون ريال در بازي صباي قم _ استقلال خوزستان  مورخ ٩٤/١١/٣٠ اعطا نمايد.

این در حالی است که پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن صورت گرفته است نه 30 بهمن! و همچنین مدافعان حرم نیز در نزد خدای خود مأجور بوده و نباید از نام آنها برای به ورزشگاه کشیدن مردم قم، آن هم برای تیمی که پروازی به حساب می‌آید و مربی و بازیکنان آن فقط برای بازی به قم می‌آیند، استفاده شود.

از سوی دیگر این ضعف اداره کل ورزش و جوانان قم است که یک تیم ورزشی، اجازه چنین استفاده‌ای از مقدسات مردم را برای به ورزشگاه کشاندن ایشان پیدا می‌کند و آیا به فکر مدیران این اداره نرسیده است که در صورت شکست تیم صبا در این بازی، مردم چه قضاوتی می‌کنند؟

به نظر می‌رسد مقامات نظارتی و مذهبی باید به سرعت با این کار مقابله کرده و اجازه استفاده از احساسات مذهبی مردم برای به ورزشگاه کشاندن ایشان را ندهند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjmvet.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما